Today is Tuesday not Thursday -__-



hey hey , lame tak hupdate blog kot . Bz doee ! pelajar cemerlang lah katakan , mengadap buku jeh
lah tiap-2 hari . Bosang Bosaang ! Tapi demi kau kan SPM , aku sanggup ohh . *Ececeh , tak menahan jeh
kau kan ain . HAHA . nie pun aku curi-2 bukak menda alah tak bernyawa nie kejap . sebenarnye tak buleh
sangat dah nak guna , SPM lagi 9 bulan kot and trial pulak lagi 7 bulan , pehh ! pejam celik pejam celik
sekejap jeh tuu . aku bukak pun sebab nak godek-godek cari karangan . Huh , karangan tu cikgu kasi
minggu lepas , tapi aku malas buad lahh . Sumpahh malas Gila Babi tahu ? jadi aku malas nak guna kepala
hotak aku yang suci lagi murni nie , aku godek-godek jeh lah . tapi hambek point-point dia jeh lah .
mampus kalau copy paste semua LOL . tak berguna nye lah aku belajar buad karangan dari darjah satu kot !
tapi ade minggu sebelum-2 nie , aku kan suke bertangguh sikit . bukan sikit kot , berlambakk -__-
so ade 3 karangan aku buad pekasam dalam buku karangan tuu . Haih , kalau ikutkan malas gilaa kot nak
buad . Tapi ade satu hari tu tade homework sangat , aku buad sendiri 3 3 karangan tu . Hoho , rajen
gaban aku time tu . Siot jeh rase lepas siap semua tu . HAHA . tadi kan aku belajar addmath yang
geometric progression tu . huwaaaaa ! dah mula susah lah wehh . pening kepala gua LOL . naseb baek
dapat tangkap jugak lah . dah lah cikgu ajar gilaa laju . macam berlari 500m pulak tau . cikgu sharifah
cakap start dari sekarang , addmath kena buad selalu . setiap mase kena mengadap addmath jeh . erkk ?
addmath nie senang sebenarnye , tapi kena banyak buad latihan lah oke . Hah , senang ke ? GULPP !
cikgu cakap kelas saksama dah belajar tajuk progression nie sampai habes dah tau . kelas syumul jeh
tak habes-habes lagi belajar tajuk nie . Eeee , lambat betul kelas syumul nie . Okayy , tertinggal LRT 
lah tu cikgu . mane tak nye , asal ade addmath jeh CUTI kot . so belajar punn tak habes habes . weee ~
akaun pulak alhamdulillah semakin hari aku semakin faham LOL . sukenyeeee :) Whoaaa! sekarang aku
dah kasi sepenuh perhatian time akaun . Disamping cikgu nye garang gilaa , aku pulak taknak berkhayal dah
Wowww , focus ain focus ! HAHA . Yeyeh ! senang form five punye lagi daripada form four punye . pelik !
padahal kankan , jadi Akauntan tade lah susah segala bagai kena kira campur bahagi macam nie .
jadi Akauntan mengadap duet jeh lah . wootwoot , Bestnyeeee ! hehe :) tade dah kira kira susah macamnie,
cikgu cakap lah . Tapi cikgu yang mengajar akaun dekat skolah tu kenape tak jadi Akauntan eh eh ?
lagi banyak dapat gaji kot daripada jadi cikgu akaun dekat skolah . Jawapan dia senang jeh , kalau 
semua cikgu yang mengajar akaun tu jadi Akauntan , jawabnye tak wujud lah subjek akaun dekat skolah 
and kau pulak ain , terhapus lah cita-cita kau nak jadi Akauntan yang pegang duet berlambak tu . erk ? =)
*ape ke cerdik punye jawapan , tapi buleh dipertimbangkan kankan . Bhahaha, xD
cita-cita mase menengah rendah , nak jadi Pensyarah . heh , konon jeh lah . sebab i kan , talkactive gilaa :)


P/S : LEPAS NIE TUAN BLOG NIE TAK AKAN SELALU MENG-HUPDATE BLOG NIE TAU .
BZ LAH SAYANG OII , NAK SPM SUDAA . KADANG-KADANG JE HUPDATE OKAYY .
TERIMAKASEH YANG JADI FOLLOWERS SAYE TU . VERY VERY APPRECIATE IT BEBEH ! :)






Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)