Entry nie panjang. Nak bace , bace ah!



Hari ini dekat skolah kan best best best sangat! belaja pun best , memang best lah kan .
Tapi kan aku tetap nak SPM cepat-cepat tau , tak sabau dah nak habes skolah . dah taknak jumpe
dah 'BUDAK TU' lagi . erkk menjengkelkan lah youuu . Bodoh! asyek-asyek buad dajal jeh keje dia .
Whathe hah ? Harap-harap lepas SPM nanti aku tak jumpe kau dah lah eh . puas dah asyek tengok
muka kau jeh dari dulu-dulu . Puas ah kau tahu! *okay , emo kejap! HAHA . Tadi datang skolah
macam biase lah . pukul 7pagi sharp ah sampai skolah , macam aku dah set time lah pulak pukul 7
mesti dah masok pagar skolah . hee . Ini bermakne , sepanjang 5tahun tak cukup bulan lagi aku skolah
dekat situ , aku tak penah lagi kena sebarang denda sebab datang lewat . tak penah okay!
alhamdulillah , harap-harap buleh kekalkan sampai SPM nanti okeng Aen ;) then naek-naek kelas
tengok ade sorang jeh classmate aku . Dalam otak aku dari malam semalam datang skolah nak
pinjam ketas latihan addmath dorang . ikut ah sape-sape pun en . sebab aku dah banyak sangat lah
ketinggalan nie , last week kan aku pergi kem so kena 'kejar' dorang sikit ah . dah lah addmath makin 
susah nie . so aku tiru bujur-bujur bulat-bulat dulu , nanti aku buad revision balek . winkwink ^-^
malam semalam pulak just cari essay english yang teacher suroh cari tu jeh . 3 essay beb! 1 pasal
environment , 1 pasal famous personality , 1 pasal advertisement . ambekkauu! teacher suroh cari
dalam internet then just copy-cat jeh . then cari 1 soalan laen bagi setiap tajuk tu . dah lah satu
essay gilaa ah panjang berjela-jela en . sampai pukul berape ntah aku ngadap skrin pc nie semata-mata
copy essay tu . berpinar-pinar mata aku haih . HAHA . nie lah nasebnye kalau suke sangat pergi
kem , hah kan homework lebeh banyak dari orang laen . Mase dekat kem enjoy bagai nak rak macam
taknak balek dah . tak ingat dah pasal homework-homework bagai nie kan ;) siot ah kau Aen!


Then tadi belaja science . masok lab macam biase ah kan . 2 period wowww . Wakluu! boring kot .
erkk ? science nie aku kureng sikit ah . Tapi aku fokus tau HAHA . fokus ah kan sebab cikgu
norizam selalu usha aku jeh . Yelaaaa , aku kan lemah science sikit . last year selalu dapat *#@$*% jeh .
mane cikgu tak selalu usha aku . heee . takpe wehh , dapat perhatian lebeh sikit . kau hado ? jangan
jeles ah kan . exam mac nie aku nak score lah sebab dah terlebeh fokus and selalu dapat perhatian .
kalau kau dapat *#@$*% jugak Aen , aku cepuk kau tau! ;) Yess , i love science! *betol-betol nie . hee .
Lepastu belaja BM ah pulak . awww rumusan gituu . rumusan paling-paling-paling aku sukaa sekali .
sebab cari isi tersurat dan tersirat semata-mata . Ape lah sangat kan . tak memerlukan penggunaan 
otak sangat . Tapi karangan aku lagi-lagi-lagi sukaa! aww aww ;) then Sejarah pulerr , haih yang nie
memang sangat bosan . dengar cikgu cakap sorang-sorang dekat depan . aku sibuk meng-copy
latihan addmath dekat belakang . HAHA . aku rase cikgu perasan sebab memang jelas sangat lah nampak
aku tengah buad kerja laen . Tapi cikgu macam terus jeh membebel dekat depan . Lantak kau lah labu!
lepastu suroh siapkan nota sejarah bagai tulah sampai bab2 . aku yang bab1 pun tak siap lagi , uwaa!
next week cikgu nak! Alaaaa , macam aku tak kenal jeh cikgu , next week lupa ah tu . macam mase
form four dulu . gituu jugak ah! cikgu cikgu *tersengeh-sengeh sorang ;) Then rehat! dalam kelas asyek
'berzikir' jeh bila lah nak rehat nie bila lah nak rehat nie . Wush , lapar lapar! dah 10.40 rehat tu berlari
ke kantin . Cehh! berlari lah sangat kan . action jeh lebeh nie . berjalan sudaaa! wee~ pegi kantin 
beli burger and air tin soya segala then lepak dekat tepi dewan terbukak . Makan-makan . aku perasan
budak sorang nie dah jarang sangat ah tegur aku sekarang . bukan aku sorang jeh yang perasan tapi
sue and maziah jugak . dia macam nak menjauhkan diri . Tapi takpe lah , kalau anda selesa dengan cara
anda tu , teruskan lah . takde orang nak larang pun jauh sekali saya nak larang anda sebab saya takde
hak nak larang anda berbuad demikiankan ? Okay fine! ;'( kalau anda tegur saya , saya tetap tegur anda
sekaligus mengukir senyuman yang sangat-sangat-sangat manis lah . InsyaAllah kalau anda still nak
berkawan dengan saya dan menganggap saya masih kawan anda . heh . *nak nanges pulak rase nie!


Okeng! berbalek kepada cerita diatas , lepas rehat tu seperti biase tak lengkap rasenye hari-hari kami
kalau tak berkunjung ke toilet dulu sebelum masuk kedalam kelas . Buad hape ? Of coz lah buang sisa-sisa
toksik woo . dah tu kau ingat nak maen bola ke dalam toilet hah ? erkk ? HAHA . naek tangga pulak
sampai tingkat 4 doe! memang lenguh lah kaki an . tiap-tiap hari pulak tu pegi toilet sebelum masok 
kelas , tiap-tiap hari jugak aku rase macam berlari sejauh 2.5km . lepas makan , exercise naek
tangga an sampai bila-bila lah aku kepeng macamnie . Hah , sampai bila-bila lah aku tak gemuk okay!
masok toilet macam biase lah 'bela-bela' tudung lah eh eh ade cermin besarr punyeee tau dalam toilet
form six tu , spesel sikit ah kan . biase lah perempuan kalau dah jumpe cermin memang sangap gilaa lah .
pantang jumpe cermin betol! HAHA . sepatutnye rehat habes 10.40 tapi kan sebab pergi toilet dalam
5minit tu so kiteorang selalu masok 10.45 ah . naseb baek cikgu selalu tak masok lagi . dengan selamber
jeh masok kelas if dah ade cikgu . Senior gituu! bila lagi nak buad macamtu , tahun depan tak dapek 
dah derr~ Then mase PSK , ouch! cikgu math kate dia nak ambek mase PSK tu but cikgu PSK masok
awal dulu so belaja PSK lah satu mase lepastu baru belaja math pulak . lepastu ADDMATH! 
Yesss , ADDMATH ah! aww aww ADDMATH! ADDMATH IS EVERYDAY cikgu cakap . naseb baek cikgu tak
cakap ADDMATH IS EVERYTIME ork . haha . sambung latihan tu sampai habes next week cikgu nak
kutip . kutip lah cikgu! hehe ;) Then English pulak . english harinie belaja The Curse means 
sir nanda lah yang masok . masok dalam bilik PPSMI dekat bawah . aku tak sukaaa betol lah bilik tu .
kerusi dia tinggi ah . tak best! tak selesa betol nak dudok , saket punggung tau . lagi sukaa 
bilik syarahan dekat sebelah bilik PPSMI tu . lagi best aww! ish ~ sabau jelah kan . Tadi tak buad hape
pun sir nanda just kasi contoh soalan and jawapan then hafal jap then sorang-sorang jawab balek ape
yang dihafal tadi nuh . sir tunjuk aku , tergagap-gagap aku jawab LOL! terkejut ah . HAHA . relax sudaa .
Lastly mase P.Islam . belaja tajuk Ibadah nie buad aku semangat nak dengar and salin nota nie kan .
aww tajuk perkahwinan! i likee HAHA . harinie pulak Fatin balek awal dalam pukul 2 , so takde orang
ah nak gelak-gelak sikit . biasenye dia Ratu Gelak kalau ustazah nak ngaja tajuk ibadah nie . HAHA -_-
Entah kenape harinie aku rase macam nak cepat-cepat jeh balek . nak balek! nak balek! Muahahaha .
abah datang dalam pukul 3.05 LOL . heh , naek kereta terus balek makan dulu sambil tengok MariMar .
buad air milo sambil cicah roti then dah habes MariMar , baring-baring terus tido! Letih sangat ah ;)





Tadi sir nanda principal aku tu masok dalam kelas jap sebab nak sign 
buku pengesanan ponteng tu . Dia lupaaa kot nak sign tadi . heh .
lepastu dia terkejut ah kan tengok kelas kiteorang gilaa cantek .
dia cakap ala-ala macamnie lah "Woww , kelas kamu sangat cantek yeh ! macam hotel dah!"
Yeah! aku akui kelas aku memang cantek gilaa ah . mane taknye , kelas 5 Syumul 2 kali
dah menang KELAS TERBERSIH mingguan bagi menengah atas kot . Bangga ah kan!
cat pun happening and lawooo gila ;)



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)