Esok class addmaths ah pulak ;)


Esok ade class addmaths pulak Haih aku malasssss sungguh lah! Ya Allah kuatnye godaan setan
hasut aku takpayah pergi class addmath esok . Aku dengar dekat telinga aku nie bisik-bisik
takpayah pergi class addmath esok HAHA aku tipuuuuu je! ;) Tapi ken dah lah hari Isnin haritu
aku dah skip . Ahh ape lah sangat class addmaths pun . Bebudak nie cakap tak belaja sangat
maen je lebeh . Minggu cuty aku dihabeskan dengan menghadiri class tambahan yang aku rase
tak tambah mane sangat pun lah still same macam belaja dalam class je . Habes minggu cuty aku
rosak habes nak tido nak tido ade class kena bangun awal so time cikgu mengaja dekat depan
aku cover dengan buku tersengguk-sengguk nak tido! HAHA *kenaaaaaa tipuuuu lagi ;)
Sebelum mengaja tu menyempat je cikgu , "Tahniah sebab awak mampu menahan godaan setan .
Nak menuntut ilmu nie banyak halangan dia bla bla bla blaaa" Ewahhh bajet good-good je aku siap
hafal lagi ape cikgu ekonomi cakap sebelum mengaja hari selasa dan semalam . Dayaaaaa ingatan
aku memang kuat kalau bab-bab macamnie haaa! Bab-bab mengutuk mengumpat cikgu
aku tak powerrrrrrrrrr ah . Yang tu tanye orang laen okayy! Maybe mereka-mereka lebeh powerrrrrrr ;)

Berbalek kepada class addmaths tu . Dengan ini aku ingin menyatakan rase ketidakpuasan
hati aku yang sememangnye aku tak puas hati betul-betul . Class addmaths kelas saksama dan
kelas syumul cikgu same je then yang aku geramnye bila dak syumul pakai baju biasa pergi
class tambahan cikgu marah-marah perli bagai (sumber nie aku kutip mase dak-dak nie pergi
class hari isnin haritu hah) Tapi ken bila dak saksama pakai baju biase takpe pulak kot Haih .
Lebeh kurang je ork . Geram nie geram! Aku tengok budak sorang tu hari selasa pakai baju
biasa tadi class addmath untuk dak kelas dia lah pakai baju biasa jugak . Cikgu tak marah pun!
Ramai pulak tu pakai baju biasa . Majoriti woo! Ini tak adil . Kiteorang pakai cikgu perli .
Dak saksama pakai cikgu tak perli-perli pulak ke ? Nampak sangat sayang dak saksama lebeh ;(
Nie saye nak touching nie tau! Tapi takpe . Biarkan! Pakai je baju koko esok HAHA .
aku sukeeeeeee baju koko sekolah aku punyeeeeee . Cantek woi! Asalkan Sir Nanda sayang gileh
woh kelas 5 syumul . semuaaaaaa orang nak jeles! HAHA padan mukeeeee suroh lah cikgu laen
tolong sayangkan dekat kelas kau tu haaaa . Lastly , Ya Allah mintak lah aku tak terjaga esok .
Malas betol-betol malassss nak pergi class addmaths . Mengantuk lah Haih! 
Tak tido lagi tu dah berniat niat buruk cemtu . Aku nak cubaaaaa ah sayang addmaths tapi bukan
sekarang yeh cik ekmetss . Nanti-nanti saya tak bersedia lagi nak sayang awak segala HAHAHA .
Awak nie betol-betol memeningkan kepala saye tahu! Tapi saya dah cube sayang awak selow-selow
tau cik ekmetss . Muah sikit! Pipi kanan sikit pipi kiri sikit . Baru adil dan saksama . Hah syumul mane? :)
Bak kata cikgu ADDMATHS IS EASY . ADDMATH IS EVERYDAY . hah easyyy lah sangat kenken (=
soalan-soalan macam bangkai . Macam senang je dari jaoh tapi susah ah dari dekat HAHAHA .



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)