Tengok Hikayat Merong Mahawangsa ;)



Tadi aku hangout lagi HAHA best gilaaaaaaaa ah . Kerap betul aku menonjolkan diri dekat
Megamall and East Coast Mall kot bulan nie . Bukan ape wehhh Bosangg! aku dari class tadi so
bebudak nie ajak pergi bandar aku join sekali . Slamberrrrrrr je masok sekolah pergi class tu pakai
baju biase HAHA then lepas habes class dalam pukul 12 something tu tukar tudung bagai dekat surau
siap-siap ah . pergi dari sekolah! sekali lagi keluar dari pintu pagar sekolah tu sambil buad mukaaaa
10sen sorang-sorang Whoaaaa keluar dari sekolah pakai baju macamnie . Naseb baek cikgu dah 
balek kalau tak mampus ah! naek teksi sampai Megamall woo mahal tapi naek 5orang so murah
lah sikit . Haritu aku naek mahal cekik darah pakcik sorang tu Haih . Hangout nie memang 
cadang nak tengok wayang cerita HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA yang nie yang nie haaaaa ;

-
-
-
-

SORRY GAMBAR MERONG TU TAK BULEH UPLOAD PULAK . APE KE SENGALNYE! HOHO~
So tadi beli tiket cerita tu start pukul 2 ramai gilaaaaa ah orang nak tengok cerita tu haaa .
penuh sangat! tinggal yang sit depan depan jelah . satu lagi pukul 3 haih lambat sangat tu!
Nak jalan-jalan tak sempat pulak nanti . then ambek jelah ken even dapat sit barisan kedua
depan! Aku agak dah mesti sengal gilaaaaaaaaa ah kalau dok depan-depan . kena melanguk bagai .
Yeah! nak dekat pukul 2 tu sebelum tu round-round tempat games tu tak maen pun . ahaaaa .
sebelum masok beli popcorn segala masok cinema HAHA agak dah saket tengkuk! dok depan
melanguk skrin besarrrrrrrrrr punyeeeeeeee! sambil-sambil kunyah popcorn tu nak tertido
pulak rase sebab sit dia best gilaaaaaa . heee . pulak tu kena languk sikit so memang best ah .
Cerita tu best act! Tapi aku tak menghayati betol-betol lah pulak so bagi aku ceritaaa tu tak best
sangat kot . Biase-biase je! Banyak adegan lawan-lawan bunuh darah mati . Aku tak buleh 
tengok darah-darah cemtu HAHA so aku tutop mata kalau ade adegan cemtu sengal ken aku ? hee ;)
so aku banyak tutop mata daripada bukak mata lah bila tengok ceritaaaaaaaaaaa tu! 
then lepas habes tu lepak ECM kejap then jalan-jalan pergi benteng . Okay lah aku penat gilaaaaa nie .
seharian berjalan je . Abaikan mukaaaaaa aku dekat bawah nie! Penat berjalan lah woi =)




Mukaaaaa aku tengah %#$&*@ sangat! Haish credit too maziah ;)

















Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)