Four in one ;)



Berperasaan nak baju tu!
Tadi mase pergi jalan tu aku ade nampak satu baju nie gileh cun ah! Sempoi gileh .
memang sangap gileh dah dengan baju macam tu . Background puteh then ade bintik-bintik love .
Memang comel! aku teringin sangat ah tapi duet tak cukup Upss HAHA bukan duet tak cukup
duet aku dah terlebeh cukup tapi aku nie kedekut sayang sangat dekat duet so nanti nak ajak
umi suroh umi belanja ah ken . Adore gileh gileh ah dengan baju macamtu . Comel sangat sangat!
Baju macam gitu sesuai dengan orang kurus so aku buleh lah! tak sabo nak pergi sane nak
borong baju dekat situ Haih tak tahan nie tak tahan! ;) Saye nak saye nak!


Kenapa awak macam nie haaaaaa ?
Ade sorang nie . Dulu punye lah kacip bagai dengan aku dolu dolu tapi lately dia seakan-akan nak
menjauhkan diri daripada aku . Tegur jarang sangat lah . Kenapa ntah dia jadi macamtu .
Tak paham aku dengan bebudak nie . Tak suke orang tu tapi tak bertegur dengan orang nie .
Tu pun kalau aku tanye sepatah , sepatah jugak lah dia menjawab . Haih pening ah cemnie! ;'(




Ter-touching dengan cara kau layan aku!
Ade sorang budak nie . Dia selalu buad aku touching . Ya Allah tersangat terasaaaaa hati lah
kalau dia bercakap . Dia cakap gitu-gitu je and dengan slamberrrrrrr je tapi memang sangat
terasaaaaa hati dengan dia kadang-kadang . Haih dia taktahu ke aku nie touching orangnye ?
Kadang-kadang dia cakap ikut sedap mulut mak nenek dia je tanpa jaga perasaan orang laen .
Yang peliknye dengan aku je selalu dia cakap ikut sedap mulut je dengan orang laen tak pun .
Macam tak adil je kalau macamnie . Kadang-kadang dia cakap ntah pahape then aku terasaaaaa
dah tu tak kan aku nak havoc pulak ken aku pujuk hati aku sendiri , takpayah nak touching sangat lah . 
Tapi dah lame-lame buad camtu hati aku pun tak terpujuk dah ;( Naseb baek tahun nie tahun last )':
"Bukan semua benda buleh buad maen-maen , adakalanye kena ikut situasi jugak kan!"


I loikeeeeeeee you dude!
Ade sorang lagi lagi nie . Dia layan aku Ya Allah baek gileh!aku sukeeeee ah care dia layan aku .
dia happy-go-lucky dan layan sangat otak gila-gila aku nie . Aku sukeeeee dia sebenarnye awwww!
tapi tak mungkin aku suke dia lebeh daripada seorang _ _ _ _ _*Fill in the blank! ;)
Ahh gilaaa! tak buleh tak buleh! Tapi aku sukeeeeee dia lah . Sukeeeee sukeeeeeeeeeeee!
Sempoi je . otak bengang gileh dia nie . Aku suke orang yang layan perangai aku bukan orang yang suke
buad aku ter-touching . Please lah! Tolong lah paham babe! 
Aku tak buleh suke dia sebab dia bawah umur HAHA aku pun bawah umur jugak! Kau nie Aen ;)
Okayyyyyyyy , aku suke kau dalam senyap-senyap . Sukeeeee sebagai kawan KOT lah! heeee ^^






Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)