Jalan-jalan ;)


Tadi cik lia ajak aku dengan akak pergi Gaint HAHA best gileh! aku jarang dapat pergi
dengan family cemtu . nak pergi dengan umi selalu busy jeh so kadang-kadang cik lia
ajak dapat release tension jugak . asek terperap dalam rumah macam puteri salju pun tak best jugak .
Boring boring ah kadang-kadang . Haih . nak jalan-jalan rumah jauh daripada kedai . Naseb lah .
even dekat rumah aku nie macam-macam kemudahan dah ade tetap bosannnnnnn juaaaaaaak!
kadang-kadang jelah tu pun kalau internet menggilaaa babeng HAHA . kalau dapat keluar tu ,
Ya Allah nyamannye hidup . hehe ;) Naseb baek aku nie tak tergolong dalam golongan 
girl-girl sosial so senang sikit lah umi nak jaga aku! HAHAAAA .
Then tadi pergi Gaint ntah teman cik lia jeh aku pulak sibuk capai coklat dekat situ . Whoaaa! cadbury doe
lame tak menggemuk kan diri dengan cadbury hazel nuts HAHA skema gileh ayat aku . toinktoink!



Then tadi teman budak tecik nie maen . Ya Allah penat gileh nak jaga budak nie .
Okay fine! jadi babysitter aku kejap tadi . Penat ah dia nie lasak yaaaa ampunnnn ;)
Gigi dia dah nak penuh awwww comel sangat lah ken .


Yeah! Again~ Love uya more-more lah ken . Muahhhh sikit sayang ;)


Dalam kereta . time nie uya dah tido patot lah merengek je tadi .
aku dibelakang tu tau esya ditengah dan akak didepan HAHAHAHA .
Okay lah badan lenguh-lenguh dukung budak tecik tu tadi . Hoyy kus semangat LOL .
tadi cik lia belanja nasik ayam bagai . Best gileh! Olalaaaaa (=
Pst : saya nampak kepeng sangat ah bila pakai baju purple tu . Geram betol!



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)