Penat Tired Letih ;)




Tadi aku pergi class EKONOMI Yeah EKONOMI ASAS yeh kanak-kanak HAHA semalam ken
aku dah cakap Haih kau nie Aen nak havoc jeh memanjang ken? Wee! so tadi gerak pergi sekolah
bagai pukul 8.15 a.m awal gilaaaaa kankan ? Ya Allah mengantuk terngantuk tu takpayah cakap 
lah kan . memang gilaaaa gaban ah mamai nye kalau nak di ikut kan . Pulak tu class ekonomi
lagi nye lah boringggggg HAHA aku dok depan barisan kedua woi so kena lah mengadap cikgu
betol-betol . Choyy nanti cikgu perasan mampus aku! heee dah lah cikgu tu jenis sukeeee mengajar .
Yelah cikgu mane buleh makan gaji buta ork even cuty-cuty sekolah pun Haih . So tadi belaja
start pukul 8.40 ah cikgu lambat okay! Biase lah janji melayu memang macamnie haa . ahaaa ;)
masok-masok bilik kuliah tu Heyy kau jangan terkejut sekolah aku pun ade bilik-bilik kuliah segala nie
okay . Jangan ingat dekat U je ade bilik-bilik kuliah nie . Sekolah kau hadoo ? HAHA . 
start pukul 8.40pagi sampai 12.10tengahari . Cube kau bayangkan! dalam 3jam 30minit dok panaskan
punggung atas kerusi wooo . Memang berasap! naek kejang kot tulang belulang aku nie HAHA .
belaja-belaja-belaja dalam pukul 10.20pagi tu ramai doh bising lapar-lapar bagai so cikgu kasi
kiteorang melantak kejap dalam 15minit macamtu ah! then masok balek 10.45 tu belaja lagi . ngee~
Bilik tu gelap sikit sebab cikgu pasang slide so aku ambek kesempatan tu untuk kunyah
Choki-Choki tu haaa kasi sue satu kunyah same-same Nyummmm Nyumm sambil buad latihan
yang cikgu kasi tu . Ya Allah boring nye lah! Naseb baek cikgu buad sesi soal jawab tak lah mengantuk
sangat . Yeah activeeeeeee gitu ah! AHAHA . then tadi jugak aku dimaluuuuuuukan awwwwww ;)
Weh maluuuuuuu jugak ah ken . sebab kankan ish malas ah story mende nie memalu kan aku whoaaa .
Tapi takde lah malu sangat pun . Bebudak tu saje nak buad gempakk bagai! Siot je haih korang nie (;
so tadi balek tunggu abah jelah ambek , ingat nak balek sendiri Hujan whoaaa! 
Okay! gambar dekat atas tu gambar syiok sendiri . Bosannn ah so aku dengar lagu lah buad tu lah nie lah .
Tunggu sorang-sorang jeh . Mereka semuaaa dah balek! Jeles dengki iri hati cemburu tengok dorang
balek naek motor segala bagai . Woi Jeles woi sebab aku tak dapat nak rase macam dorang rase tu Huhu .
dorang rumah dekat-dekat dengan sekolah je buleh lah . Saye? Rumah 3batu dari sekolah tahu! uwaaaa ;'(



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)