Please ah weh!



Wehh , Aku TAK SUKAAA lah orang yang suke jaga tepi kaen aku nie . sukaaaa sangat ah
care hal aku kan . bukan setakat TAK SUKAAAA , BENCI pun ade kadang-kadang .
Mula-mula TAK SUKAAA then BENCI lepastu ? Haih , Bising jeh maen sebut-sebut name aku kan .
Sumpah lah wehh , aku sangat TAK SUKAAAA tau! nak maen-maen pun biar lah bertempat dude .
tak kan mase belaja pun nak maen-maen kot ? Fokus ah doe! SAKET HATI tu memang sangat ,
sebab aku dah paham sangat dengan perangai MENTAL dorang tu , aku terpakse melayan jugak .
redo jelah dapat classmate yang 'BERMASALAH' mcmtu lepas pukul 1 lebeh . heh .
Dah banyak kali dah aku bersabar nie kan , lame-lame meletup karang kau terkejut kang!
semua hal aku kau nak ambek port , pehal ? dari hal tu , sampai ke hal nie . Whathe hah ?
Lagi PANAS kau cakap aku bergaduh dengan AIN FARHANA kacip aku tu ? GGGRRRR -,-
geramnye lah aku mase tu kan! Fitnah wehh Fitnah . Eeeeeeee , geram aku dengan sekor lagi tu .
Mulot hang macam tangki kumbahan ah LOL . longkang pun okay lagi tahu! Tetibe je dalam kelas tadi .
Bising ah! aku nak belaja EA nie . Kau bising gilaaaaa . Aku tak buleh nak fokus ah . %#@*&% .
Kau ade masalah ape sebenarnye ? Aku tak paham betol . dari dulu dah kan suke jaga tepi kaen 
orang laen . Sedar lah wehh! tak berkat kau belaja tau . CERDIK saje , OTAK non-adoooo ~
Aku tahu aku tak PERFECT mane . Kau lebeh PANDAI+CERDIK sekali dalam kelas tu , tapi kalau
keberkatan tu takde and selalu care hal orang laen . Tak gune jugak kau belaja tinggi-tinggi tau .
AKU MEMANG TAK SUKAAA AH ORANG JAGA TEPI KAEN AKU TERMASUK HAL PERIBADI AKU
SEKALIPUN . SEBELUM NAK JAGA TEPI KAEN ORANG TU , JAGA LAH DULU TEPI KAEN SENDIRI OKAY .
MANE TAHU TERCAREK KE , SOMPENG KE LOL . HARAP KAU PAHAM! AKU TAK SUKAAA . FULLSTOP!




Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)