Event Jum Masuk U!


EVENT : Jum Masuk U!
LOCATION : Sultan Ahmad Shah International Convention Centre ( SASICC )
MASA : 8a.m-12.15p.m , Sabtu bersamaan 5 Mac 2011 

Wootwoot , tadi kan ade Event wehh dekat SASICC , HOTEL ZENITH . aku join ah kan .
saje buad sedap . haha . kau join ? Yeahyeah! karnival Jum Masuk U! memang sesuai sangat
lah kan aku menglibatkan diri dalam event nie sebab senang ah sikit next year aku nak apply
mane-mane Universiti , event nie memang sangat tak buleh blaaa . nak tergelak aku bila cikgu suroh
join event Jum Masuk U! nie . hehe . Layak ke ? wee~ cikgu tawarkan 40 orang jeh nak pergi
SASICC nie naek bas . so kelas 5 Syumul 20orang 5 Saksama 20orang . kelas pure science and
kelas perakaunan . cikgu ambek kelas depan jeh ;) Tapi tapi karnival nie terbuka LOL .
sukati korang ah kan nak pergi sendirian berhad pun . Sape marah . haha . Tapi yang ramai bebudak
Form Five jeh lah kot tadi . Gilaaaa ramai ah kan bebudak dari sekolah laen seluruh 
daerah kuantan nie . Berpusu-pusu . Berhimpit-himpit macam ikan sardin LOL . haha . Act ,
aku tak suke . so sape kesah en ? Adat lah bila ade event macamnie kan . Terima jeh lah 
even bersentuh-sentuhan dengan bebudak laki sekalipun . Eyuck! ;c Err rimas lemas semua adelah .
Tadi pergi skola pakai baju skolah bagai . Cikgu suroh wehh! berkumpul then pukul 8 bertolak
ke SASICC tu . Woww! kami skolah first yang sampai situ kot . Semangat gilaaa kan korang ? HAHA .
 Tunggu luar dulu . dalam pukul 9 tu baru buleh masuk . tunggu dekat luar nak dekat sejam kot ,
dah lah pakai baju skolah panas ah! Haih . SASICC nie bangunan baru , bangunan berkembar ah
dengan Hotel The Zenith . Wakluuu! Cantek doe Hotel Zenith tu . bape tingkat ntah . tinggi gilo!
pulak tu bersebelahan pulak dengan East Coast Mall . mase sampai tadi dah terniat nak ziarah
buad rombongan ke ECMall tu . Cikgu cakap sampai sane jangan sibuk nak kumpul pamplet saje tau ,
tapi paham ape pengajian yang ditawarkan . Jangan dok gelojoh sangat ah kan . 
So sampai sane jalan-jalan tengok booth-booth Universiti dekat Malaysia . HAHA . berlambak gilaa .
Tapi memang best ah kan . Akak-akak dekat situ kasi penerangan syiok lah . Baek pulak tu .
Peramah sekali . hee . Tak lokek langsong cakap-cakap dengan kiteorang . dekat situ aku banyak
kumpul pen ah . macam-macam kaler . asal jalan jeh , abang-abang dekat situ hulur pen dengan
brousher . sekali dengan beg-beg . Cantek ohh! Aku nak simpan . mane tahu nanti aku dapek
masok salah satu U nie kan , buleh aku bawak tu bukti dulu aku pernah pergi karnival Jum Masuk U! nie ;)
Then dah siap jalan-jalan tu . aku pening ah , macam-macam bau! Eeee , keluar dari hall tu
mintak izin dengan cikgu nak pergi ECMall sebelah tu jeh . nak pergi food court , LAPAR ah kan!
Jalan-jalan round-round satu ECMall . Food Court tu atas sekali . Makan jap turun balek .
pergi semula SASICC tu . Lepak-lepak situ ambek gambar ken , nak buad kenangan lah wehh!
dalam pukul 12.15 tu bertolak balek ke skolah . Tapi ken , memang Syiok gileh babeng ah doe! i like =)





















Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)