Result aku yang comel lagi cun ;)



Okay . Serius aku cakap minggu nie kan pergi sekolah masok dalam kelas macam tak belaja je .
Macam-macam jenis program lah dekat sekolah tu . Pulak sekolah aku jadi tuan rumah 
untuk Majlis Tadarus Al-Quran (MTQ) kot . Haih betol ke ? Memandai je aku nie . so cikgu pun
busy so kiteorang dipinggirkan so elektrik dalam kelas buad suck panas nak mampuih macam bagan
je elektrik selalu takde . GGRRR -,- aku redo je sebab dah terbiasa dengan kejadian macamtu . erk ?
Bila ade elektrik sekejap-sekejap pun tak esaited sangat ah sebab kejap lagi mampuss pulak dan
begitu lah seterusnyee . Hehh bila lah sekolah aku nie nak MAJU sikit . tolong-tolong lah baiki . HUH!
Dan hari ahad nie sekolah aku ade Hari Anugerah Kecemerlangan woi so Isnin diisytiharkan 
cuti peristiwa . Hooyeh Hooyeh! selasa pulak ade seminar sijil LCCI Perakaunan tak silap aku
dekat dewan sekolah . dari pukul 8.00pagi-4.30petang . bebudak form5 sekolah laen datang ah .
Peh! tak belaja lagi hoi aku sukeeeeeee <3 tapi sampai petang tu aku tak sukeee . mesti bosann kan -,-
so homework's pun mesti berlambak haramm jadah semua tu aku pening dah nie pk semua homework's tu .
yang tak buleh blah bonda kasi 5karangan terus sebab Isnin cuti . Tade kaitan ;'(


Then this week aku dah dapat result exam haritu . Maybe kali nie aku DOWN GILAAAAA ah kan .
Tapi alhamdulillah jugak ade sesetengah subjek tu aku UP GILAAAA . Alhamdulillah lah ;)
Aku sedeh sebenarnye tengok result aku yang tak berapa nak comel macam orang laen nie tapi
ade jugak yang buad aku bangga . so sekarang aku dah sedar aku tak cerdik pandai pintar mane pun .
kena struggle lebeh sikit daripada orang lain . Result nie pun dah buad aku sedar supaya
berubah capai result yang lebeh-lebeh-lebeh baek lagi . InsyaAllah <3 
Nie result aku yang comel sangat-sangat-sangat !


BM - 79% A- (MENINGKAT)
ENGLISH - 64% B (MENINGKAT)
MATH - 73% A- (MENINGKAT)
SCIENCE - 43% E (MENURUN)
P.ISLAM - 43% E (MENURUN SANGAT!)
SEJARAH - 38% G (FAILED!)
ADDMATH - 18% G (FAILED)
EKONOMI ASAS - 36% G (FAILED)
PRINSIP PERAKAUNAN - 70 A- (MENINGKAT SANGAT-SANGAT!)


Comel kan result aku ? Comel kan ? HAHA . aku sebeh weh . banyak menurun lagi meningkat .
Yang aku kesal sekali P.Islam dari B turun ke E terus jauh menjunam dari TOV aku tu .
Ustazah siap perli segala , "Hah Aen awak koya ape dalam kelas? jauh turun nie" 
Malu pun ade tau . Mane tak malu P.Islam pun tak buleh dapat A+ . Islam saje . Huwaaaaaa ;'(
Ekonomi asas tu pun aku kesalkan jugak . sebab tak sangka pun FAILED! majoriti failed tapi aku
tetap rase kekesalan tu jugak . Huwaaaaa! ;'( Lepas belaja tajuk bank wang bagai tu rase macam
nak drop ekonomi pulak HAHA mustahil weh mustahil! Tape learnt from mistake okeng ? (=
Sejarah tu memang ah soalan macam hape ntah . sumpah cakap susah! Science no komen ah sebab
aku memang slow sikit science-science nie . tak tipu okay! yang Addmaths pulak macam biasa .
kan dah cakap otak saya bukan otak addmaths tapi lepas nie nak capai markah lulus pun okay lah <3
Bukan semua result buad aku macam nak meraung melolong menjerit tapi result Akaun aku tu buad
aku bangga sendiri HAHA dulu A tak menyentuh pun tak payah cakap A lah kan B C D pun tak langsong
lah . selalu E je memanjang . Tapi kali nie alhamdulillah mendadak naik A- terus . Alhamdulillah
sangat aku makin paham Akaun nie dulu aku masih Blurrrrrrrrr gilaa ah . hee . kau ingat Akaun 
senang ke ? Susah tapi tak menggila sangat ah soalan dia . kena cepat pick-up , pandai kira-kira
dan sewaktu dengannye . Yang Math dengan Bm tu aku malas ulas . Result tu pun buad aku TERUJA sakan!
Kesimpulannya , sumpah aku taknak dapat result camnie mase dapat result SPM tahun 2012 nanti .
Baek aku menyesal sekarang daripada menyesal nanti kankan ? hee <3
kurangkan facebook kurangkan blog kurangkan segala-galanya ah . Aku yakin aku mampu tahan nafsu ;)
Pst : Congratsss for akak tersayang! even result SPM mu tidak seberapa nak cute kan , tapi 
adikmu ini sentiasa mendoakan kejayaanmu wahai kakakku . Umi cakap "Alaa result macamtu
lepas lah nak masok U" Tahniah tahniah sebab dah terlepas dari azab SPM kini giliran aku pulak .
Alaaaaa nanti kena dudok sorang-sorang ah bila akak dah masok IPT . Huwaaa tak sukeeee nye aku -,-



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)