Tersenyum tengok Gunung Senyum!


Semalam aku demam kejap . DEMAM DEMAM DEMAM! Sekejap je lepas umi kasi panadol tu .
Makan ah even panadol tu besar gilaaa gedabak . Nyampah aku , besarrrrrrrr sangat !
so semalam rehat je , PENINGGGGGGG GILAAAA tiba-tiba . Harinie pun rase macamtu jugak
tapi tak kritikal mane ah . Ingat harinie baru nak sentuh homework tu tapi terpaksa postpone kan lagi
sebab aku tak buleh buad kalau otak gila pening macamnie . Maybe 'MUSIM' orang demam kot . heh ;'( 
Esok cuti! Yeah alhamdulillah , so buad esok lah . Homeworkkkkkssssss BI gilaaa babeng banyak .
Teacher nie kan . Homeworkkkssss last week pun aku tak sentuh lagi hah . Okay Fineeeee! -,-
Teacher aku memang 'Baek Hati' subhanallah HAHA kalau kasi homewokkkksss tak sampai 
10pages text book tu tak sah . GGRR . Thank youuu teacher . Teacher comel sangat ah! weetweet ;)
Teacher kau hado ? Non ado~ ;) Biasa lah kan , nama lagi nak SPM kan . Normal lah tu homeworkksss
banyak sikit . *saje nak sedapkan hati =) Kau tunggu je lah nak Trial Spm nanti eh eh tak pun
tunggu Tengah Tahun nanti lagi hebat penangan cikgu-cikgu aku tu kasi homeworkkkksss . Haih .
Naseb baek tahun nie tahun last nanti mesti aku kempunan nak homeworkkksss banyak sangat
from teacher . tak gitu ? HAHA . 

One moree , aku tak sabar nak pergi GUNUNG SENYUM je nie . 'Senyummm~ tak perlu kata apa-apa...."
Otak asek pk Gunung Senyum je! HAHA *Okay aku tipu je nie ;) Biasa lah tu budak bajet tak pernah
 pergi Gunung-Gunung bagai nie , sebab tu selok kemain . Aku dengar orang cakap tempat tu 'KERAS'
kot . Fiuuu~ Tapi kalau buad baek-baek , mulut tak cabul , tak begalok insyaAllah okay <3
First time sekolah aku buad Perkhemahan Bersepadu jauh kemain macamnie hah . Ingat taknak
pergi tapi dah last kan so join jugak . Aku setiausaha so wajib pergi! HAHA 
Aku nak tengok sangat macamane gaya Gunung Senyum tu . Mane dapat nama 'SENYUM' tu ?
Gunung tu berbentuk macam orang senyum ke ? Unik sangat nama tu . Tapi comel je kan . hee ;)
Sangat tak sabar nak pergi sana 22 23 24 April nie . Wootwoot !

Nah! Harinie aku rajen nak Google-Google

-
-
-









Terimakaseh Pakcik Google sebab kasi saya meng-google-google kan diri . Whoaaaa sumpah CANTEK!
Cantek Menarek Tertarek Kau Memang De'Bomb Gunung Senyum ! Ada lagi banyak gambar
tapi kau google lah sendiri . Aku malas! Type je GUNUNG SENYUM memacam keluar . Upss! HAHA .
Nanti masok gua eh eh macam-macam gua tahu ade dekat sane . Macam-macam jenis lah .
Pelik-pelik pulak tu . Mane dapat pun aku taktahu! Yang paling best nanti dapat daki gunung woo! ;)
Gunung Senyum hoi hoi , awak cantek sangat! aww gojes gituu~ nie buad saya sangap gileh nak pergi nie =)




Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)