We having Fun Todayy ;)



Tadi tak belajar sangat HAHA menyesal aku datang tadi tahu . Bawak buku Akaun segala
dah lah tebal nak mampus ken . Haih . Tapi aku sukeeeeee ah bawak buku teks Akaun tu .
Bangga nie bangga jadi dak Akaun HAHA *Perli je nie padahal geram cikgu tak masok tadi ;)
Harinie tak exam . cuti sehari untuk exam . Alaaaa , sekolah aku jadi tuan rumah untuk
Perbahasan Ala Parlimen dekat Dewan Multaqa tadi . ramai kot bebudak dari sekolah laen .
tapi kami tak amek port langsong . cikgu tak amek dak nak SPM tengok mende alah tu tapi
amek junior-junior kami jeh . Hmm hampehh! kejam gileh . so tadi masok kelas berape kerat jeh
tak datang . maybe ade alasan tersendiri . Ewahh! rase macam dah akher tahun lah pulak ken . hee .
Tadi sue datang ajak pegi kantin bagai . first time aku turun kantin pagi-pagi bute HAHA .
dah sue suroh teman , teman jelah sebab pukul 8 tadi dia pergi SMKBR ade hape ntah*aku malas nak 
mention hape-hape :) dengan 2 orang lagi . Sape ntah aku tak kenal dorang HAHA *saje buad-buad
tak kenal woi . hee . beli roti sebab nak pecah duet RM10 tu . naek semula kelas terjumpeeeeee
Encik Sarjan Hafiz kite nak mintak name aku untuk perkhemahan bersepadu dekat Gunung Senyum
tu nanti . wootwoot , dok sabo! Tulis name bagai masok kelas woi nak tahu tak harinie ade orang
maen kirim-kirim salam dekat saya! ade budak form four nie gileh semangat ah ken pergi kelas aku
semata-mata nak cakap Akak akak , abang N kirim salam dekat akak and kak Anisssss *kakak aku nie .
aku pun buad reaksi muke terkejut ah Ohhh okayokay terimakaseh dik! semata-mata okengg .
Pehh! okay lah abang N yang dimaksudkan tu abang angkat aku duluuuuu-duluuuuuu . dah sampai
terangkat dah HAHA . tu pun mase aku form threeee dulu lah ken dia form five , ah beza dua tahun tu .
then dia pindah Langkawi . so lost contact bagai lah ken . tetibe maen kirim salam pulakk =,=
yang aku peliknye ingat lagi tu dia dekat kami even duaaaaaaaa tahun dah lost contact tak jumpe
dan sebagainye . Haih , macamane buleh ingat lagi nie ? Pelik pelik . tibe-tibe jeh kan . Helamak!


Then intan pulak panggil aku dia last dekat sekolah harinie esok pindah SMART sudeee ;'(
Hadui intan! sayangnye kenape awak nak pindahnye ? dah lah Sarjan Krs tu . aku malas nak handle 
sorang-sorang nanti . so TERPAKSAAAA! cool Aen cool . Okay , masok kelas semula kumpul
satu meja buad bising! Yeah! tu memang keje kami bila cikgu lambat masok or cikgu tak masok
terus . First period tadi AKAUN ah . tunggu cikgu lambat masok sangat ken kiteorang maen-maen
hoi sumpah macam kanak-kanak riang lah an . Aku esaited gileh ah! penat ketawa penat begalok
penat segala-galanye Cewahh! HAHAHA . maen permainan budak-budak tadika . tepuk-tepuk
tampar lah . cubit-cubit lah . enjit-enjit semut lah bagai lagi ah . sumpah tak gaya budak 17TAHUN 
dan budak SPM! Ya Allah err tak maturednye korang *Cehhh! padahal aku woi Muahahahahaha .
Okay tukar . Ya Allah tak maturednye mu nie Aen! *peace! Macam-macam lah kiteorang maen tadi .
Yeahyeah! aktif lah sikit ken . kalau pasif je pagi-pagi , tak menarik wok! group kiteorang paling
ketara buad bising . Pah ceroh cikgu tak masok! Berderet 4 mase hoi . Yay! aku sukeee sebenarnye ;)
Then mucet and kerry buad keluar biskut segala . aku pantang! HAHA . Aku buad muke slamber derk
kunyah ikut sedap mulut aku . hee . dorang paham aku Hyperbola Upsssss Hyperactive lah! Bhahahaha .
and and BUDOK COMEL nie cakap aku dah gemuk-gemuk-gemuk lah sekarang nie . 
Ya Allah sukeeee nye aku dengan statement tersebut! dah lame aku tunggu orang cakap aku dah gemuk ,
tapi tadok pong! Heh dorang tak perasan maybe HAHA . mesti orang tu sukeeee saya dah gemuk .
Yeah awak sukeeee lah sikit , awww comel! ;) Lepas maen tu maen nie dorang set-set Pandu Puteri
bohh memang ah banyak lagu-lagu or permainan-permainan dorang buad . Best gileh!
Aku kadet remaja sekolah . hape barang? tak hot langsong! dari ade meja dekat tengah sampai
alih dekat tepi nak maen-maen punyeeeee pasal . baguih ken? Teacher tak masok so kasi homework
bagai . suroh salin kiteorang photostat jeh . baguih lagi ken? sampai rehat maennnnnnnnn jelah .
Aku dok sebelah si mucet nie . bila maen tepuk-tepuk peha orang bahu Ya Allah dengan ekspresi
muke sekali dia nie tepuk aku! Saket gileh . pedihhhh ;( Huwaaaa nangeh sikit . heeee .
dok tepi myra yana ganah jugak sorang nie bila cubit tu sampai ke tulang hitam! Bahana dapat
kawan pukul dengan penuh perasaan! Muahahaha . Adat lah bermaen . Yay , senyummmmm ;)


sampai rehat kiteorang maen! Yeah turun kantin awal sekali . Saya makan nasik goreng harinie aww .
dia dia dan dia ajak saya so saya terpengaruh lah sekali . Lapau lagi! nie lah orang cakap sebab
pengaruh rakan sebaya . Yehaaaa! Heyy , mane orang tak tegur mu gemuk Aen , makan saje =,=
then naek kelas dengar Syairah cakap bonda suroh turun dewan tengok perbahasan tu .
Heh , aku agak dah mesti memboringkan . Yeahyeah! Betol lah boring . bonda ajak tyme BM 
hape barang tadi taknak ajak . taknak ah! merajuk . dudok sekejap jeh then mase tu perbahasan
antara dak SMART and SMKAA kot kalau tak silap . break jap perbahasan tu! masok kelas sambung
maen lagi . HAHA . aku rase maen lagi best daripada dengar benda alah tu kot . kot lah kan . heee .
dah pukul 12! tyme tu mase ADDMATH pulak . ingat cikgu tak masok jugak . Tapi tapi
cikgu masok jugak pukul 12.30 tuuuuuuuuu . dah lah sorang-sorang mata mengantuk semuaaaaa .
Lepas maen , terus ngantuk . Haih lagi-lagi addmath lagi-lagi-lagi dan lagi lah mengantuknyeeeeee .
cikgu ajar Linear Law . Alaaaa cikgu nie esok exam masok Progression je kot . Linear Law
mane masok . kenape tak buad revision pasal Progression tu? Tertanya-tanya . so belaja macam
biasa . Linear Law nie macam math mode jugak . Tapi lagi mendalam kot . Entah aku tak berape
nak paham sangat ah ken . Buad-buad bijok je tadi . ahaaaa . then mase EKONOMI ASAS!
cikgu siap tanda dah kertas exam semalam . Cepat gileh ah HAHAHA . agak dah ramai failed sebab
cikgu bawak rotan tuuuu . Fiuuu~ so aku FAILED jugak! first time failed tahu . tahun lepas tak
pernah pun failed . padah tak bace buku sangat dan anggap ekonomi asas just KBKK je . heyy silap besar!
berapa orang jeh LULUS! yang malunye budak baru kelas aku yang tak amek ekonomi asas
mase form four tu buleh LULUS . terkejut plus maluuuuuuu jugak lah ken . heee . Eeeee malu malu!
ekonomi asas aku dapat ~ *Jangan gelak woi!


EKONOMI ASAS - 36% G! 


kenaaaaa rotan teruss! Padan ah muke mu Aen ;) sue and maziah same markah je dengan aku .
cikgu cakap kiteorang meniruuu . Manada! hasil sendiri-sendiri nie . Lagi 4markah je lagi kot .
Apelaaaaa . tapi tak lah maluu sangat sebab majoriti FAILED! soalan payoh , pasal bank segala .
dah lah aku tak paham mende bab satu form five nie , hehh =,= tadi balek pergi koperasi photostat
sijil pangkat krs nie . Lame dah aku bertangguh . Harinie rajenkan diri sikit . Jumpe cikgu kasi .
then aku tunggu abah tempat biase dan dan je aku borak-borak dengan akak form six nie haaa .
Dia cakap jangan masok form six tau! HAHA . memang saya taknak pong . ustazah cakap kalau
next year nampak lagi dekat SMKPB siap awak! Yeahyeah ;) muahhh sikit ustazah okay (=
Yang penting aku hyperactive gileh tadi . Yedok mu ? Bukan tiap-tiap hari macamtu ke Aen woi ? ;)
esok last paper ah . ADDITIONAL MATHEMATICS! Okay nak study ah pulak . Wish me luck! BOII ^-^





Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)