Pengalaman Melompatkan Diri ;)


Wehh wehh , tadi aku exam tau tau! belagoknye aku , semua orang tengah exam . haha .
Ujian Mac! Yeah , next week pulak cuti ken , tak sabar nie tak sabar . Tadi exam
BM + SCIENCE + ENGLISH + SEJARAH . Alaaaaa , senang je soalan BM tu . rumusan jeh
kot . Alaaaa cikgu nie , kasi soalan tak advance langsong . Saye nak karangan lah cikgu! ;)
Science pulak okayokay lah ken . Biase lah science , mane ade senang kalau tak menelaah buku en .
and SEJARAH! nie paling aku tak suke nie . Soalan gileh babeng tenuk susah wooo . nasionalisme
bagai . untuk Sejarah aku dah tempah G dah kot . jawab pakat sedap otak aku jeh nak jawab hape .
aku banyak tembak ah , sampai koyak-koyak kertas jawapan aku tu tau -;- *TIPU je nie .
erk? subjek paling boring dalam hidup aku! Ewahhh , sedap ehem kau jeh Aen nak boring-boring segala .
Okay itu untuk subjek harinie LOL . esok ade AKAUN + EKONOMI + MATH MODE + P.ISLAM .
Pehh! mantap jadual hari esok ken . berderet kena pikir gune otak HAHA . Eh eh , gune kalkulator lah!
khamis cuti untuk exam . Bukan cuti sekolah aww . Sekolah aku jadi Tuan Rumah untuk
Perbahasan Ala Parlimen bagai tu . Entah betol ke tak ntah . so belaja macam biase lah .
and hari jumaat ADDITIONAL MATHEMATICS . so buleh fokus untuk killer subjek tu jeh . Yeahyeah!
WISH ME LUCK BEBEH! *AKU TAK STUDY SANGAT NIE HAHAHAHAHAHA ;)


Hem , tadi lepas jawab sejarah tu haih jawab sejarah laju jeh siap sebab banyak tinggal kot HAHA .
Eh tak lah! aku tinggal dua jeh soalan . Tu memang otak aku tak buleh terima sudaa . Payoh gilo lah .
Aku dok berangan-berangan . lepas berangan , aku termenung-termenung . Then aku teringat ah
pasal mase aku sekolah rendah HAHA tetibe jeh ken . heee . Entah! tetibe je nie . aku pun taktahu ;)


Mase sekolah rendah dolu-dolu Cehh macam lame dah kan . baru 5tahun aku tinggalkan zaman
sekolah rendah . ahaaa . Alaaa biase lah kan bila jadi budak sekolah rendah , pemikiran mase tu
nak begalok-begalok jeh kan . nak berseronok-seronok HAHA gramatis betol ayat aku nie . hehe .
Asal hari sukan jeh semua acara aku nak torai! ' Budak-budak ' lah katekan . Yeah! kanak-kanak riang .
Then disebabkan aku nie berkelebihan 'Berkaki Panjang' means tinggi ah kan . naseb baek 
kaki panjang kalau tangan panjang mampus aku dituduh mencuri saje HAHA . so asal sukan jeh
cikgu cop aku maen Lompat Tinggi mewakili rumah hijauuuuu . Aku dari sekolah rendah sampai
ke sekolah menengah , hijauuuu jeh memanjang . Aku pun taktahu , jiwa aku dah sebati dengan 
rumah hijauuuu . awww sayang lah hijauuuu! hee ;) Yeah! Lompat Tinggi and biasenye aku
masok acare balapan jugak lah ken . Berlari-berlari . Mase tu tenaga tengah kuat , badan pun
still 'kecik molek comel' lagi . Hoh , sekarang? macam hape ntah . nampak jeh slim gileh nie . ahaha .
Berat segala lah kan . kau paham-paham kan lah sendirian berhad ;) Aku tak ingat ah kan ,
mase darjah lima ke enam , aku ade masok Lompat Tinggi maknenye macam setiap tahun lah aku join .
Cikgu mesti dapat tangkap jugak aku even aku dah cube torai dah nak elak kan diri daripada cikgu .
Haih , best ah maen sorok-sorok dengan cikgu HAHA . Mase tu badan still ringan lagi kan so senang lah
nak melenturkan badan macam nie haaaa ;




Lawaaaaaa ken postur badan dia nie ? Wowwww , cantek ah kan! tapi aku punye badan
lagi lawaaaaa mase tu . Comel-comel kurus dan tinggi . HAHA . so mase hari sukan tu
berkumpul lah tempat nak Lompat Tinggi tu kan haih name lagi lompat tinggi nie opcoz lah
untuk orang tinggi-tinggi saje orang pendek-kecik memang takde lah dekat situ *kejamnye ayat aku .
Lepas sorang-sorang pegi melompatkan diri mereka . aku dok belakang sekali . aku takut! hehe .
bende alah batang tu ken semakin naek ken , dalam tiga kali percubaan macam tu aku buleh
lepas lagi lah . lepas tu makin tinggi dan makin tinggi Woowwwww berdebar woo berdebar! ;)
yang nie betol-betol punye haih dah tinggi melangok dah nie . dalam hati macamane nie ?
kalau aku tersungkur dekat depan tu camne ? Maluuu nye aku . Padahal tiap tahun dah asek maen .
Tapi kali nie rase berdebar laen macam . Cewahh! laen macam cane tu Aen ? Macam-macam jeh kau nie .
Whoaaa! Okay , start cikgu dah panggil Aen go! berlari jaoh jugak lah nak sampai dekat tiang tu
lantak jelah ken nak jadi pahape pun redo-redo , lari-lari-lari dan lari then Yeah LOMPATTTTTT!
but suddently , kaki aku terpele'ot tersangkut dekat batang tu . badan dah melepasi tapi kaki woi kaki .
so memang betol lah jangkaan aku tersungkur dihadapan khalayak ramai! malu doe HAHAHAHA .
hanya Allah je tahu betape tebalnye muka aku mase tu . naseb baek time tu tak pakai tudung just
pakai scarf jeh . Dah lah ramai orang dekat depan . Mak aii! menangeh tak berlagu aku dekat situ kot .
nangeh tu bukan sebab hape sangat , nak tutup maluuuu je . Tu je! hee . Perasaan maluu tu lebeh
tebal daripada rase saket tu . Whoaaaa , naseb baek time tu time sekolah rendah , kalau time
sekolah menengah aku tersungkur macamtu , sumpah aku tak datang sekolah untuk sebulan tau! heee ;)
Then , cikgu bawak aku dekat tepi . Dah sampai dekat tepi baru rase saket semula . aku pikir
lantak ah aku tak menang pun , badan aku saket nie! cikgu tanye nak maen lagi tak? aku cakap nehi nehi .
HAHA . slamber rock jeh cikgu siap tanye aku lagi nak maen ke tak lagi . Then dah sampai
penyampaian medal tu , aku menang Tempat Kedua dalam Lompat Tinggi tu . Woo melompat aku! haha .
Tak sangka betol . ingat tak menang woi . Cikgu kesian dekat aku , sampai tersungkur-sungkur segala .
Tulah pengalaman yang aku ingat sampai sekarang . Best lah wehh! mase dalam kelas tadi pun
aku senyum-senyum lagi . kelakar lah pulak rase . HAHA . then dah naek sekolah menengah nie
aku dah serik nak maen Lompat-Lompat Tinggi bagai , lari-lari sudaaaa . Tapi kan best kalau
Lompat Tinggi buleh macamnie jeeeeeee ;




Macamnie ? haha . kalau macamnie aku pun nak wehh . Best gileh babeng ah kalau macamnie .
then pijak-pijak atas belakang orang tu . Alaaaa , kalau macamnie buleh ah ken .
nie bukan Lompat Tinggi kot , nie Lompat Jauh pulak kan .
dan dan jeh orang dalam gambar tu bace suratkhabar , nampak sangat dah penipuan disitu .
and the last one :-

Bulan April Nanti Ade Perkhemahan Bersepadu Sekolah Dekat
GUNUNG SENYUM , TEMERLOH! *esaited nak pergi nie wehh .
first time sekolah buad perkhemahan jaoh-jaoh , biasenye dekat-dekat jeh .
Memandangkan tahun 2011 nie tahun akhir aku menjadi pelajar sekolah ,
akan aku meng-enjoy-kan diri disane nanti! Yay yay ;) -Senyumm sikit ;)




Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)