Jadual padat macam sardin! ;)



Jyeahh! Aku dah start nak stresskan diri . Stress ? Holah! Jadual harian aku padat
macam sardin tau . Macam-macam benda aku kena buad . Ya Allah mampukah aku bertahan
tak sampai beberapa bulan lagi nie ? Macam tak sanggup je . Badan letih ya robbi ya salamm .
Sampai nak pegang handphone pun tak sempat . Sedih tau! Aku buleh tengok jeeee lah
handphone tu dari jauh HAHA sebab kredit non-ado . Aku malas nak topup-topup bagai wooo .
Nanti homeworkss kemana handphone ditangan . Aku tak buleh kalau kredit ade banyak ,
mula lah sangap nak texting segala . Kadang-kadang orang text aku langsong tak perasan or
tak peduli langsong . HAHA kejam jeee . Takpe lah aku kesah ape . Aku nak berjaya SPM nanti 
orang lain tak buleh tolong tapi aku yang kena timbul kesedaran tu sendiri . Lepas SPM nanti
aku balunnnnnn handphone tu duapulohempat jam sehari . Tknak tido pun takpe!
Aku rase bersalah dekat budak tu sebenarnye . Ksian dia aku tak layannnnn dia . Huwaaaa!
Aku pun sedeh sebenarnya tapi nak buad macamane aku pun ade banyak lagi komitmen yang
harus aku kejekan . Biarkan dulu nanti pandai lah aku pujuk! HAHA sayang i love you . Tetibe ;)


5.45-7.00pagi : Aku siap-siap , gosok baju tudung kain sekolah , mengadap cermin , pakai bedak
keluar rumah dan dan pakai kasut pukul 7 dah memang gerak pergi sekolah .
7.00-7.40pagi : Siapkan homeworkss yang tergendala sebab kadang-kadang tu aku tak sempat nak
siapkan malam-malam sebab aku penat sangat lah tu terlentok cepat .
7.40-2.40petang : Belaja-Belaja-Belaja dan terus menerus cikgu mengajar lagi-lagi kalau time EKONOMI ASAS
Takde langsong berehatnyaaaaa . Naseb baek dalam seminggu ade 4mase jeeee . Gulp!
2.40-3.30petang : Siap-siap nak pergi sekolah semulaaaaaaa sebab still ade komitmen lain lagi dekat sekolah 
Lagi tak habes sekolah macam nie lah gayanyaaaaa okay! 
3.30-4.00petang : Tunggu abah pergi sekolah marah-marah bebudak kawad . Hah best giloooo!
Menjerit-jerit terlolong-lolong kau ingat tak penat kah ? Penat woi dah lah tengah panas membara .
Memang aku gerenti seminggu dudok tengah panas cemtu terbako kulit aku . Hangus hangus! Okay redo je 
4.00-5.30petang : Still marah-marah budak kawad lagi . Heh bukan aku marah saje-saje okay tapi
dalam erti kata nak 'mengajar' . Okay sebenarnyaaa aku tak buleh jadi garang tapi terpaksa dan dipaksa .
5.30-6.00petang : Tunggu abah amek dah lah kena tunggu sensorang je . Macam haremmm!
Berpeluh-peluh nie tak payah cakap lah habes muka habes berpeluh . Dalam baju dalam seluar semua lah 
berpeluh sakan! Haih buad muka innocent je sebab aku tunggu tu dekat tepi jalanraya . Moto pit pot pit pot
aku buad muka blurrrrr je! Bodoh , dia tak tahu ke aku tengah penat nie dah lah muka macam tar jalan tuuu
6.30-7.30petang : Santai-santai kejap tengok tv Haih aku ade nafsu jugak nak beristirehat tau . Tengok
Kejora Dan Bintang dekat Astro Ria 104 . Harinie pulak kaki aku menggelecek woi . Saket tak terkata lah .
Terhencut-hencut aku jalan macam pahape jeeee . Buad maluu nie stokin punyaaa pasai lah sebab pendek
sangat :'(
7.40-8.00malam : Mandi-mandi solat semua then onlineee kejap kalau nafsu nak online nie dah tak tertahan
8.30-9.00malam : Kemas-kemas dapur sebab aku dudok rumah dengan adek je . Umi dan abah i balek kerja
pukul 9 you! Kadang-kadang takut jugak dudok sorang-sorang nie . Adek bukan selalu melekat dekat rumah .
Basuh pinggan memang jadi rutin harian aku . Muka pun dah macam pinggan kot! Okay aku still redo jee
9.00=10.00malam : Buad homewrokss lah! Kadang-kadang banyak gilaaaaa kadang-kadang sikit sangat .
Kalau time banyak gilaaaaa aku stress nak mampus tahu . Hmm jarang sangat aku rajen sampai siap
semuaa homeworksss nie . Memang tak sempat lah!
10.15-12.00pagi : Dok study baca buku ke . Rajen kan rajen kan ? HAHA kfine perah santan!
12-00-5.45pagi : Tido dan bangun pagi-pagi buta . Aku memang kena bangun 5.45 . Sebab aku kalau
gosok baju gerenti dan konfem sejam lah lagi-lagi part tudung . Memang aku benci kot!
Kadang-kadang makan pun tak menyempat tau sebab tu badan aku terlampau slim! Ramai jeles HAHA ;)


Tuuu lah rutin harian aku sekarang dan taktahu akan berubah sampai bila .
Dulu aku suka sangat tido petang tau tau tapi sekarang kan jangan kau harap Aen!
Memang tak sempat dah derrrrr~ Aku buleh toleh dan baibai je dekat katil kesayangan aku tu .
Eyebag aku jangan cakap . Hitam dah tak lawaaaa . Esok-esok Aizat lari padan muka!
Dalam kelas pun asek mengantuk je tapi aku tak tido tau dalam kelas . 
Aku bukan macam orang TETTT suka gila tido dalam kelas tak kira masa dan waktu kau nie kan .
Dan dan bulan 5 nanti aku stop dan nak mula beri fokus lebih kearah SPM yang dah lama
kemain tunggu aku tu . Aku janji! 
Malam memang aku tido lewat sebab err ntah sebab hape tapi bangun awal sekali . Haish ;')
Dan aku tak sabarrrrr nak tunggu habes SPM dan tunggu birthday aku bulan 12 nanti sebab
nanti mesti budak tu call aku HAHA kfine tetiba . Aku rindu kau budak! Rindu sangat tahu =)



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)