Kembar tak seiras. Haha ;)



Awak-awak comel tak budak kat atas nie hah? Dia kembar kiteww tawu. Tengok pipi dia tu
merah-merah belagak tahu nak pakai blusher segala. Pegi rembat kakak dia punyaa yelah dia
mana ada duet lagi nak beli mendalah-mendalah macamtu. Kakak dia banyak duet woo. So kalau
apa-apa mesti dia pinjammm barang kakak dia. #apsalakugediksangatnihoi? Hahaha.
Okay lee. Semalam keluar umi ajak pergi mydin plus plus mane tah sebab nak beli baju skolah
akak. Yee awak dia masok from six atau nama barunya Pra-U. Hehe. Ada budak tu kata saya makin
comel sekarang. Cetttt konon. Awak memang suka buad saya perasan kan. Terimakasih capital S.
Macam kanak-kanak ribena kankan? Yela perangai saya tak macam budak form five pun tawu.
Orang yang tak kenal saya mesti terkejut bila saya cakap saya form five sebab muka macam tak gaya
budak nak ambik SPM pun kan. Happening macam takde masalah je budak nie. Kesian dia. Hahaha.
Muka ori tawu tulen asli lagi. Bukan Hot and Spicy. Plus sekarang nie kalau keluar mana-mana saya
suka pakai baju t-shirt longgar sikit daripada badan saya. Saya dah tawu saya dah cukup slim lagi
langsing so umi cakap kalau saya pakai baju 'baby' or saiz kecik memang ikut body saya ke kan nampak
macam haha tktahu lah nampak macamane ntah. Tapi huduh beno lah. So saya lebih suka meminjam
baju akak sebab baju akak lagi longgar-longgar daripada baju saya yang ikut body sangat tu.
#kauingatmacamlawasangatlahpakaibajuikutbodycemtueh? Hahaha minachi betul dak Ain nie.




Haha happy-nya muka budak belah kiri tuuuu. Bajet je nak senyummmm sampai pipi kan.
Dah tu, Ada aku herann? Okay saya sayang lee budak sebelah saya tuuuuuu. Even dia agak
menjengkelkan hati perasaan jiwa saya tapi dia tetap kakak saya satu-satunya. Awak ada kakak?
So sayang lah kakak awak tu baik-baik yee. Adik-beradik saya tak ramai punnn. Ada 3 je okay.
Saya ada sorang kakak dan sorang adik laki. Saya sayang mereka even mereka selalu menyakitkan
hati saya. Erk? Saya punnn selalu menyakitkan hati mereka jugak lee. So fair and square equal to
Adil dan Saksama kan. Hahaha,



Okay gambar nie nampak blurrrrr kan? Haha akak cakap tangan saya tak 'bedung' lah pulak.
Terketar-ketar. Cetttt Ain nie tambiiiiii betul. hee ;) Eeeeeee comelnya budak nie senyummm.
Rasa macam nak comolot je dengan dia nie lah awwww haha. #kasipenamparduabelahpipidia. haha.
Akak marah saya show-off gambar nie. Dia kata saya lawa dia tak lawa punn. Wth? Dia lagi lawa
sebenarnya dari saya tawu. #merendahdirisikit haha.



Awwww separuh jeee. Hehe. Akak cakap "Asyek muka awak je nampak penuh kan" Eeee.
Mane saya tahu. Tangan saya tak bedung letewwww. Wehee. Even kita selalu bergaduh,
saya tetap sayang awak akak. Ohhhh penyeri hidup. Rakan tempat bergaduh.

Then dah nak naik puas round satu mydin tu, Lepastuh balik lah haha semangat gilo nak tengok
Maharajalawak tawu. Sampai rumah tepat-tepat pukul 10 pulak tu masuk rumah terus onnnn tv
then terus mengadap depan tv. Okay lah okay lah tu je pun saya nak story harini. Perasaan
geram plus plus dekat blogger.com sebab still unavailable. Haih. Nie pun saya terpaksa update
menggunakan Internet Explorer dah lah saya tak minat guna mendalah nie. Biasa saya guna
Google Crome je. Google Crome lagi best tawu. K baibai budak comel. Saya sayang awak gilo-gilo tawu.


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)