Ponteng sekolah ;)



Hari nie hari nie kitew PONTENG SEKOLAH tawu tawu! Yayyyy sukanya tak pergi sekolah.
Sebab apa awak ponteng hari nie Ain? Sebab saya takde paper lah untuk hari nie cikgu!
Sukanya dapat bangun sampai pukul 11, Nyenyaknya tido tadi. Awww nikmat betul.
Biasa bangun pukul 5.40 terus pergi gosok baju. Lepasni 2minggu lee tak menyentuh benda tu semua.
Suka betul tkde air dekat kawasan kuantan hari nie. Erk? Choi, pagi aku tak mandy kot! Haha.
Nasib baik tak pergi sekolah hari nie. Nasib baik sangat. Tknak kejadian berulang lagi.
Haih tak menahan. Bangun-bangun. Okay tkde makanan pun. Okay redo kejap dekat situ.
Kena tunggu sampai abah balik hantar makanan pukul 3. Lepak-lepak depan tv, tengok Cinta Melody.
Baby betul cerita tu. Bodohnya jalan cerita dia. Sakit hati nak mampus rasanya. 
Kenapa pelakon jahat cerita tu sangat menyakitkan hati? Eeee stupid stupid! Heh, kau emo sangat kenapa doo?
Okay kena paham. Padahal dorang belakon je kot. Haha penonton pulak nak emosi melebih sangat pehal.
Tapi sumpah cerita tu semakin hari semakin menyakitkan hati. Biasa lah indon kan, kalau tkde
jalan cerita macamtu, tak laku lah kot drama dorang. Tapi tkpe. Aku suka! Maknanya cerita tu berkesan.
Okay tutup cerita pasal cerita indon tu. Aku tak buleh cerita pasal nie, nanti aku emo lebih-lebih pulak.
Dengar cerita, budak kelas aku tadi 8orang aje datang. Bagus betul pelajar 5 Syumul nie! Apa nak jadi ntah.

Esok saya ada paper EKONOMI ASAS 2 dan Jumaat ada paper P.PERAKAUNAN 1. Lepastu 'Merdeka' kejap yay!
Tak sabar nak tunggu hari Jumaat! Paper Akaun mesti akhir sekali. Selalu macamtu. Haih.
Selalu budak Akaun je merdeka lambat. Eeeee menci menci tawu!
So malam nie buleh fokus kepada paper Ekonomi esok. Satu paper je! Lepastu lepastu yayyyyy!
Masa form four aku suka belaja subjek Ekonomi nie sebab senang, Tapi bila dah naik form five haih
tak suka dah tak suka dah belaja sebab susah kot. Makin susah dan susah. Belaja pasal bank, duit dan segala!
Pening nak ingat semua tu. Cikgu ajar laju macam bas express, otak anak murid macam kura-kura.
Fokus dah rasanya cikgu ajar selama nie. Tkpe lah. Harap-harap apa yang aku baca kejap lagi,
Aku dapat jawab esok. Ahhhhhh! Kbaibai ;)


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)