Sambutan Hari Guru ;)
















Hari nie ada Sambutan Hari Guru. Happy happy gilo-gilo. Sebabnya buleh bawak handphone. Haha,
Takde lah. Hari nie hari paling best sekali. Hari Guru macam tak hari guru je rasanya,
Sebab bagi saya hari hari hari, hari guru tau. Sayang semua cikgu yang mengajar saya sampai
saya form five nie. Haha besar dah aku sebenarnya. Otak je tak matured lagi hah.
Aku upload gambarrrr jelah ek. Aku malas nak menaip panjang berjela sampai penuh satu page nie.
Kesuntukan masa. Doo rabu aku exam lagi doo. Aku ingat dah habes. Cilakak! Haha. Tapi sumpah
cakap sambutan Hari Guru dekat sekolah aku tadi memang TipTop kot. Best gila sampai taktahu
nak cakap hape-hape dah nie. Tak terkata. Haha kononnya lah ken. Tapi tapi cikgu sirojuddin
yang mengajar aku sejarah tu naik pangkat jadi GPK Koko. Pehhhhh hebat cikgu! Tahniah cikgu!
Tapi sedikit sebanyak sedeh jugak lee. 2 tahun tuuuu belaja dengan cikgu. Tapi result sejarah time
exam selalu down je. Alooo cikgu, sape nak rotan plus libas plus sebat saya bila dapat failed nanti cikgu?
Saya akan merindui sebatan cikgu tuu. Ngehngeh #mengejekjelebihkaunieAin. Haih.
Cikgu even sebatan memedihkan, tapi tuuuu menjadi pembakar semangat saya supaya dapat result
cemerlang dalam sejarah. Tapi tak 'terbakar-bakar' pun lagi semangar tu. Choi gila kan aku? Heh.
Hemmm, tadi dekat sekolah macam-macam adooo tau. Ada tayangan amal filem senjakala, cerita
omputih ape ntah dan Cun! Aku nak pergi tengok sebenarnya tapi tak sempat derrrr. Wuwuwu.
Then ada sukaneka antara cikgu dan murid-murid. Meriah gila lah kat padang skolah aku tadi tau.
Lepastu ada futsal lagi. Ada petanque. Ada lagu-lagu dekat dewan multaqa. Macam-macam ada,
Aku tak masok apa-apa punnn. Aku just jadi penonton je punnn. Panas doo tadi. Heh. Kalau bosann,
pergi belakang tangkap gambar. Haha. Aku tktahu apa motif aku datang sekolah harinie doo.
Part persembahan tuuuuuu paling syiok meletop mantap pehhhh muahhh muahhhh sikit dekat bebudak
yang buad persembahan tadi tu. Aku tergelak saja tengok dorang. Budak laki buad dajal harinie pun
cikgu steady cool je tau. Langsong tak marah okay. Alaaaa sebab hari nie kan HARI GURU.
Tak cool lah marah-marah kan cikgu. Chillax. Sayang semua cikgu-cikgu SMKPB yang top5 top5 tuuu! <3
Woi, abang-abang lower six cun-cun dooooo! Hish, geram aku. Okay tahan nafsu Ain Haha k bai!
Saya datang sekolah harinie dengan bertemakan warna PINK youuuu! awwww sukanya pink. Hahaha ;)





Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)