Sesi meluahkan perasaan -,-



Monyet Eeeeeeeee Monyet Monyet Monyet! Kau memang sama spesies dengan monyet . Geram aku doo!
Aku tauliahkan kau sebagai Monyet jadian okay! Aku nak gelarkan kau binatang lain pun agak 
kurang ajar monyet pun okay latuh . Kau memang suka semua orang benci dekat kau kan?
Memusuhi kau dalam diam kan? Kutuk-kutuk belakang kau ke kan? Atau cakap belakang kau kan?
Kau memang suka macamtu kan? Suruh semua makhluk membenci kau . Woo bagus latuh . Aman lah
hidup kau kalau macamtu weh . Macam kau buleh jekan hidup sorang-sorang? Haha lepastuh mati
jadi mayat hidup . Yea selagi aku buleh bertahan aku bertahan . Aku buleh bersabar aku bersabar .
Aku tak sangka dalam dunia nie pun ada makhluk macam kau . Macam takde perasaan je .
Semua orang kau nak cari masalah . Memang kau nie bodoh lah! Bodoh sangat . Kalau cerdik
secerdik cerdiknya pun kalau perangai tak ubah macam 'monyet' , kau ingat kau buleh berjaya lah erk?
Buad orang semua sakit hati sakit jiwa dengan perangai yang kau tunjuk tu . Whoaa Good Job!
Kalau memang niat kau buad perangai macam 'monyet' macamtu supaya orang benci dekat kau ,
yea kau dah berjaya! Aku dia dia dia dan dia dah pun membenci kau . Maknanya kau buad lah semua orang
sakit hati lagi . Lagi tenang lah hidup kau nanti . Kau kan nak hidup sorang-sorang nanti .
Aku jamin tak kan ada orang nak dekat kau suatu hari nanti . Kalau ada pun wanita tu memang sangat
malang . Tak pun perempuan yang kau selalu menganjing mengejek segala jenis 'men' lagi lah tu
yang jadi bini kau suatu hari nanti . Kau tengok jelah nanti . Haha dah lama aku doa macamtu tau .
Kalau orang dah bajet perasan diri dia lah yang terbaik , memang perangai dia macam bajet 'terbaik' jugak .
Aku memang geram . Aku memang sakit hati . Bukan setakat sekarang tapi dari dulu-dulu lagi . 
Naseb baik tahun nie tahun last . Last year aku sebagai pelajar form five . Lepastu aku bebas
dari dunia 5 Syumul . Dunia yang penuh buad aku sakit hati , tertekan , derita dalam diam .
Semuanya sebab kau lah . Kau punya sebab . Sabar Aen . Ada 6 bulan lagi kau belaja . Kau belaja
kau belaja kau belaja dan kau teruskan belaja . Dia tu? Ah pergi lantak kau lah! Lepastu kau bebas
sebebas-bebasnya . Sumpah tak sabar woi! Cepat lah masa berlalu . Tapi yang aku musykil dari dulu ,
kenapa dalam banyak-banyak manusia yang tercipta dekat dunia nie , kenapa dengan hal aku jugak dia
nak tahu sangat? Dia nak cara sangat? Dia nak peduli sangat? Dia nak ambik berat sangat? Kenapa?
Kenapa? Kenapa? Hah aku sedih tengok perangai kau macamni . Sedeh tahu sedeh sangat .
Terimakasih gila sebab kau berjaya buad aku benci kau makhluk ;') Mesti kau happy punya!


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)