Accounting ;)



Okay harini penat kot Yayyy penat lah sangat hahaha yelah balik hari jumaat kena jalan kaki
errrrr terpaksa . Cool Aen cool! heh . Kau jangan nak berlagak sangat ah abah amek isnin khamis pun
kira bersyukur lah kan balik jalan kaki hari jumaat terus nak merungut . Lemak nie lemak! 
Haha Aen kena marah padan muka wekkkk! Booooo ;) Balik act naik bas sampai simpang rumah aku
tu je punn then kena jalan kaki tu kemain jauh haih laa haih laa . Lepastuh kena jalan laju-laju pulak
sebab takut ada budak Smk dekat kawasan perumahan aku tu kacau hahaha Bajet je kannnn . Booo!
Wohoiii kerja kursus Acc aku baru start woi . Haha tetiba! Skola lain dah start lama dah kot tapi
skola aku nie cikgu lambat pegi taklimat pulak . Haih laa haih laa . Nie nak marah nie kan .
Semalam baru cikgu bincang pasal kerja kursus Acc nie then dah mula suruh buat Lejar yang dari 
Buku Tunai dan Jurnal tu dan Imbangan Duga . Wth? Isnin nie cikgu nak tengok , sape tak siap hah
kena lah kau . Dah lah dua hari je . Bala nie bala~ Lepastuh aku taktahu lah pulak kena siapkan
sepenuhnya bila dan hantar bila sebab mula pun lewat . Patotnya dah start bulan April haritu dah then
hantar bulan Mei . Bulan Mei baru nak start alamatnya lepas Trial Spm nanti baru siap kot haha .
Cikgu senang cakap , "Cuti sekolah nie awak buat lah" Hamboi hamboi cikgu . Cuti hape kebendanya
mesti ada nya cikgu buad kelas tambahan bagai and comfirm tak melekatnya dekat rumah sebab asek
ulang-alik ke sekolah je . Bulan nie memang tak lah kot sebab just nak fokus dekat Mid Term nie je
Dua minggu . Mana sempat nak study dengan buad kerja kursus nie . Mesti stress gila nanti!
Bulan 6 pulak mesti sekejap-sekejap je dapat melekat depan pc sebab nak taip akaun-akaun nie .
Cikgu cakap senang lah ken . Cuba cuti nie tak payah buad kelas then kasi kami buad kerja kursus nie
sampai siap . Buleh tak cikgu? Tak folio Addmaths lagi yang akan menyusul kemudian diikuti 
kerja kursus PSK yang tergendala lagi sampai sekarang hemm perlu ke semua nie? Haih la haih laa .

Mid Year exam sekolah aku start next week . 11 haribulan hari Rabu . Sepatutnya hari khamis start
tapi 16Mei kan ada sambutan Hari Guru lepastuh hari Selasa tu cuti pulak . So 2 hari lah tak exam .
So dia anjak kan waktu exam tu jadi hari Rabu . Pehhhhh! Dah lah tak ready lagi nie . Hari first tu
Bm dengan Bi hehhh comfirm essay aku tunggang tebalik nanti Hahaha dan Sejarah pulak belaja
silibus form five punya setakat nie satu habuk pun aku tak paham apa kebenda yang cikgu ajar .
Semua tak masuk . Haih bukan aku sorang je aku dah survey membar-member aku ramai yang cakap
tak faham apa-apa . Aku gerenti akan failed yayy! Mac test haritu pun masok BAB SATU JE pun buleh
failed nie kan pulak dari tajuk form four sampai bab ketiga form five . Bahagian essay tu aku melalut
jelah nanti . Majoriti kot failed nampak sangat kan tak minat subjek sejarah tu Eeuuww bosan gila kot!
Form four aku buleh lagi kuasai tapi yang form five nie bala-bala~ hahaha . Saya tak minat tak minat
subjek sejarah errrr fullstop! Cikgu yang mengajar pun takde daya penarik langsong nak kasi anak murid
dia minat subjek sejarah nie even bosannn . Cuba lah cari alternatif supaya anak murid 'tak mengantuk'
bila belaja time sejarah nie tak lagi cikgu bleber dekat depan lagi aku syok menongkat dagu sambil
tersengguk-sengguk Hahaha hudoh perangai mu ork Aen! Lagi hudoh time sejarah buad Addmath
or buad kerja lain . Hahaha gila keji ;)



Abaikan muka mintak penampar se-das nie hahaha terimakasih Susu kambing serta
Bedak sejukkkkkkk sebab mengembalikan ke-putih-an di wajah saya sebab dulu kan hitam
lepas balik kem hemmm benci ber-kem kem nie haha tetiba je ;) Naseb baik tak lama wehee <3
Solehah tanya , "Macamane Aen buleh putih semula?" Cett soalan kasi sentap jekan hahaha. Okayy BAIBAI~
Next week saya mid term tau . Doakan saya dapat jawab dengan maju jayanya okay ouchh sejarah ;)


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)