TADAA KERJA :)







Tadi aku bosann bosann layan kepala azham ni kejap. Bongok gila ah kau nie ! Haha.
Tergelak seko-seko aku baca dia punya text nie.
Ayat tak menahan je. Siot betul ! Saje nak printscreen nie. 
Saje nak bagitawu dia tak LULUS English. Haha. Lek ah. Chill doo.
Apa lah sangat teacher tu. Tak kasi homework bertimbun, buat 'WAD KECEMASAN' diluar kelas.
Aku tak penah lagi kena. Kau penah rasa kan kan? Best kan orang lalu lalang tengok. Malunya !Haha.
Sumber inspirasi kau ada dekat sebelah masa exam pun, kau takmoh manfaatkan.
Kan dah FAILED tu. Agak-agak kena apa ek dengan teacher nanti? Siap warning dah sebelum exam haritu.
Bawah 50 dapat lah 'Hadiah' nya. Paling tinggi pun 57% woi. Seharusnya lah ramai yang bawah 50.
Aku lulus tapi bawah 50 kot. Tak pasti. Eeeee mati lah macamnie. Takmoh pergi sekolah lah. #Haha tetiba.
Dah memang biasa dah kena dengan teacher. Exam haritu sapa Failed, kena buat satu surat then kasi
dekat teacher. In English tawu. Memang masak. Dah lah ada yang tak berapa nak terer Englis English nie.
Nasib baik aku dapat B haritu. Tapi kali nie down down down ohhhhh baby are you down down down. Haha.
Terima jelah. Pasrah jelah. At least i try my best. Dah cuba buat yang terbaik.
Mintak lah kasi lembut sikit hati teacher. 51 pun okay lah. Lepas dari DENDA ! Takmoh didenda.
Paling takut kena face to face dengan Sir Nanda. Tanya macam-macam soalan ah kan. 
Kenapa teruk sangat English ni? Belajar tak ni? Study tak ni? SPM nak dekat result macamnie? OMG !
Sumpah aku nanges dekat situ jugak lee. Hehe. Eeee nak tenung lama-lama Sir Nanda pun takut doo.
Sir Nanda #Principal tersayang. Haha konon. Ajar aku English. Yang part NOVEL THE CURSE tu je dia ajar.
Then masa exam dia nak semua dapat 5 dan keatas. Whoahhhh! Haritu aku dapat 3 je kot. Basak !
Sapa-sapa dapat 5 dan kebawah, "Awak terima lah 'hadiah' daripada saya" Katanya. #Ikut sleng dia lah.
Again? Mati lah dapat cikgu-cikgu kaki ugut anak murid ni kan. Untung lah ken ! Hehe <3
Tu tak termasuk cikgu lain lagi tu. Haih. 
Sapa-sapa yang failed 3 subjek, kena stay dalam bilik dia balik pukul 5 selama dua bulan. Sukanyaaaa !
Ada air-cond lagi. Wuwu. Sapa tknak kan? So cepat-cepat ah mintak failed at least 3 subjek okay. Haha.
Memang cacat ah sapa yang mintak failed tu. Apa ke bodohnya awak nie kan. #Haa kan dah kena.
K lah bye. Nak tido. Esok ada class pukul 8. Class Science dan Math. Hmm boring. 
So esok memang kena pergi doo. Esok lepas class nak hangout. Best ! Jangan jeles tawu.
Nanti saya amik gambar banyak-banyak okay. Kami kan GIGAM. Haha. GIGAM stand for Gila Gambar. Byep!



Muka nak comel jekan. Wekkk! #Haha tetiba :)


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)