Cuti bersama homework kesayangan -.-


Eh eh, awak! Tadi Ain tengok profile awak. Sorry tawu. Tak mintak izin. Ekeke.
Bahagianya awak sekolah sana kan? Happy nya muka awak! Sumpah Ya Allah cemburu sangat.
Muka pun dah semakin babyyyyyyyface gitu. Yoo dengki doo. Awak pakai apa? Fair and Lovely ke Olay? 
Masuk dua tahun dah tak jumpa awak. Agak-agak awak kenal Ain lagi tak?
sebab Ain dah makin handsomee awwww #PERASAN JEE! Haha lu dengki pehal? Haha tetiba jekan.
Okay Act memang Ain tak dapat lupakan awak lagi. Tapi memang maaf sangat lah. Sorry tak boleh.
Awak ingat tak lagi dua tahunnn lepas? #Haha dua tahun lepas lah sangat, lamenyewwww.
Alooo Aloo, masa kita form three time tu. Ahaa shoooo shweet kan? #Gatalnya saya.
Okay memang saat dan ketika nie saya tak sabar nak SPM bagai. Lepas SPM nanti bebas sikit.
Buleh jumpa sapa-sapa saje. Ohhhh bahagianya hidup jadi budak lepasan SPM nanti. Haih laaaaaaa.
Tak boleh lupa kata-kata awak yang ni, "Kalau kita jauh pun, kita tetap boleh calling-calling kan" #tetiba sedih
Okay Ain penipu. Ain tak jujur pada diri sendiri. Biasa lah ego tinggi kan. Memang macamni.

Ehemmm, panjang kemain intro dia. Elehhhh, jeles lettewww -.-
Tadi ada extra class doo. Tapi saya tak pergi. Saya PEMALAS eh bukan bukan saya TIDO MATI pagi tadi.
#Aduh! hampir terkantoi sudah. Haha. Semalam macam biasa saya tido lewat sebab mendalah nie.
Apahal kau nie Ain? Selalu tido lambat. Lepastu lepastu pagi tak pergi class then cakap TIDO MATI bagai kan.
Alaaah, Agama dengan Sejarah je kot tadi. Apadehal. Bosannnnn! Member cakap, bukan saya tawu. Hehe.
Memang bosannnn pun kalau cikgu Sejarah nak ajar gaya macam takmoh ajar je kan.
Best Cikgu Siro lagi even beliau suka bebel sorang-sorang je dekat depan. Layankan aje.
Now, taktahu sapa bakal akan menggantikan cikgu siro dan mengajar subjek sejarah dikelas saya.
Siapa agaknya ya? Mintak-mintak lee dapat cikgu yang suka mengajar dan mudah untuk paham.
#Haha selamberrr badak je nak main mintak-mintak pula. Tak payah nak memilih sangat lee kan.
Dah lah tak minat betul dekat Sejarah nie. Tak suka ! Tak suka ! #nasib baik exam kali nie LULUS youuuu ;)
Agama mesti ustazah marah sebab dalam lapan orang kot tak datang pagi tadi.
Semua pakat tido mati macam aku jugak letttewww. Ish sumpah gila malas nak bangun tadi.

HOMEWORKSSSSS? Haih ni satu lagi hal. Tak sentuh lagi tawu.
Saya nak buat masa hari Jumaat next week. Boleh tak? Boleh tak? Mampus lah kalau macamtu Ain oii.
Alooo boleh lah ek. Malas lagi sekarang nie hah. Mood tak timbul lagi. Tenggelam lagi tu.
#Mintak lah tak timbul-timbul dah. Haha, Ainnnnnnnnnnnnn, awak nie kan! Cepukkkkk kang nak.
Banyak sangat doo. Terus tenggelam mood gua. Haih cikgu cikgu. Cuti buat lah cara cuti okayyyy.
Saya sedar saya nak SPM. Tapi perlu ke homewrok ni semua cikgu? Eeee, pleshhhhh lah. Haha tetiba.
Haaa KERJA KURSUS AKAUN satu hal. Gua nak marah nie gua nak marah.
Cikgu bincang sikit punya ringkas then suruh buat terus. Alahai, senangnya jadi cikgu nie.
Ingat semua anak murid otak pickup agaknya. Cikgu, lu langsi lu mati lah ! Haha konon kbai. hehe.
Saya? Senyum je lah. Tu je modal saya. Kalau tak siap mula lah bebel sekarung. Wakluuuuu !
Cemburu gila doo tengok member-member gua yang dah siap. Dah siap woi! Gua tak sentuh apa lagi nie.
Tu tak masuk FOLIO ADDMATHS yang bakal menyusul kelak. Lagi masak. Orang cakap susah.
Aduhai. Exam pun susah, nie kan pulak nak buat kerja secara individu. Eeee perlu ke semua nie? Perlu ke?
Budak tu buleh lah kan cakap, "Alaa dear, tahun nie je susah dulu. Tahun depan goyang kaki sudah...."
Sebab you tak amik AKAUN you boleh ah cakap ikut sedap mulut. I punya kerja kursus termasuk tu ada 2.
2 tawu tak 2 hoi ! You ingat senang ke? Nak mati rasanya tawu tak. #Haha emosionalnya aku. Chillax !
Budak pure science apa you tahu? Homosapiens you tahu lah. #Haha tetibanya -.-
Malas nak cerita banyak. Yang penting Rabu ni nak Enjoyyyyyyyyy! Yeahhhhh. Enjoyy kejap okay.
Nak release tension. Hangout dengan member. Awww sukanya jadi budak sakai keluar dari sekolah nanti tau.
Nak pakai lawa-lawa. Lepastu upload dalam blog. Then jangan lupa like tawu tawu. Haha kbaibai muahhh!



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)