PLKN 2012 DAH BOLEH CHECK LAH



      Photobucket


#GAMBAR TAK BERKAITAN LANGSUNG KOT. SAJE GEDIKKK NAK TUNJUK SAYA TINGGI. WEEE!

Assalamualaikummm! Hari saya bangun lambat. Yelah, tido sorang sorang sekarang
kalau nak bangun lambat pun sapa kesah? Haha. Sejak akak takde ni means dah pergi POLI
ni saya rasa macam errrr sumpah rasa macam nak menangis aje kot. Sejak akak takde ni,
lebih banyak menyendiri dalam bilik. Suka stay sorang sorang dalam bilik. Keluar pun bila
perlu aje. Nak makan, nak pergi toilet semua tu keluar lah. Saya rasa best duduk 
sorang sorang dalam bilik sambil layan feeling. Takde orang nak ganggu. Nak nangis pun takde
sapa tahu. Dulu ada akak rasa malu sikit tapi sekarang saya bebas nak nangis sampai melecun
bantal dan bear. Duduk dalam bilik sorang sorang haih pilu pulak rasanya. Saya setanding dah
dengan bear bear saya yang tak bernyawa tu. Cuma yang bezanya saya bergerak, mendalah tu tak bergerak.
Jiwa mati sekejap. Perasaan hilang sekejap. Mana pernah saya berpisah lama-lama dengan akak.
So sedikit sebanyak memberi impak yang besar jugak lah dalam diri saya. Okay tutup cerita!
Malas nak cerita banyak sangat. Saya sensitif gila. Nanti meraung pula. Haha Chill Ain!

Okay tadi banyak pukul 11! Haha Jangan nak bangga jadi anak dara lah Ain kalau bangun
nak sampai tengah hari ye? #Ain senyum-senyum sambil mengangguk kepalanya yang comel itu. Ekeke
Bangun-bangun tengok umi dah keluar. Sebelum umi keluar tu ada pesan sumthing tapi
masa tu tengah mamai sakai lagi atas katil, "Nanti lipat kain tau. Petang karang umi kasi
broadband. Siapkan!". Then, "Errrrr? Okay okay umi". Bangun tengok astro kejap then rasa
lapar gila hmmmm basuh muka gosok gigi semua tu lepastu mengadap nasi berlauk sardin. YUMMMYYYYYYY!
Saya tambah tiga kali. Oppsss. Perlu ke kecoh hah Ain? Haha. Kejap, nak cerita ni.
Dulu sebelum saya pergi IPOH, berat saya subhanallah 59kg. Hehe. Tapi bila saya balik dari IPOH
tu, berat saya makin menurun jadi 53kg. Apedehal. Tapi badan still maintain.
Metabolisme dalam badan tinggi maa. Badan macam saya ni susah nak gemuk. Umi pun tak
percaya berat saya haritu mencecah sampai 59KG! BERATTTTNNNNYYYYYYAAAAAA AINNNNGGGG!
Saya dah kurang makan. Dekat sekolah tak makan makanan berat so macamana berat nak naikkkk!
Tapi orang cakap kalau kurus sangat nanti lelaki tak suka doo. Budak "itu" dulu suruh saya
gemuk sikit baru debommm! LOL -.-

Sambil lipat-lipat kain tadi saya tengok iklan pasal TUTOR TV. Ni program baru dekat astro
untuk candidate UPSR, PMR, SPM. Saya dah lama dengar pasal TUTOR TV ni tapi tak ambik point
sangat lee. And absolutely, tapi tadi saya test try cuba bukak astro 603 whoahhhh memang syok dooo!
Ada lima subjek aje. BM, BI, SCIENCE, MATH MODE, ADD MATHS, SEJARAH. Alaaa napa takde
EA and AKAUN sekali? Alahai. Best pulak rasa belajar dekat situ. Cara dia terang pun
macam mudah nak faham. Kalau tahu macamni, dah lama saya bukak TUTOR TV ni.
Siap sediakan buku lagi tau. Tapi kalau nak salin, kena laju-laju lee. Tapi nasib baik dia
ulang tayang dua kali. Weheee. TUTOR TV ASTRO 603 SPM BESTTTTT!

Then tadi saya bukak facebook. Orang dah kecoh bagai sebut pasal PLKN. 
Hah PLKN 2012 dah boleh check? Saya dengan excitednya pergi website type Khidmat Negara
Tapi dalam hati cakap, "MINTAK MINTAK LAH AKU TAK TERPILIH. AKU TAKNAKKKKKK KOT" :)
Tapi apa yang saya dapat bila saya type mendalah tu? Ehemmm Ehemm saya dapat ni 



GERANGNYA SAYA RASA! Nak check nak check! Tapi ada yang cakap dia jadi
macamni sebab ramai sangat yang check mendalah ni so dia pun ERROR lah kan.
Lembab pun lembab macam kura-kura. Nak check aje kot, susah ke. Haih.
Berdebar dah kot. Takut kalau terpilih, sukanyaaaaa kalau tak terpilih. Wehee.


ORANG CAKAP KALAU ORANG YANG SELALU TAKNAK TAKNAK NI LAH NANTI DIA YANG DULU AKAN TERPILIHNYA. OKAY SAYA NAK LAH! #DALAM HATI EEEEEEEE TAKNAKNYA!

Awak linduuuuuuunya saya dekat awak. Awak linduuuu saya tak? Okay tu aje nak cakap.
SPM cuma tinggal 127HARI lagi okay! Sekejap aje. WAKE UP AIN! Jangan nak berangan
termenung dah okay. Tolak makan tolak main semua tinggal sebulan aje lagi haha #ktipu
Saya taknak ingat awak dah. Nanti pimple saya makin tumbuh lagi. Eee takmoh takmoh !
Kbai assalamualaikum sayang semua cium pipi kanan pipi kiri muahhh muahhhh LOL :)



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)