SAYA HAPPY SANGAT SANGAT!





      Photobucket




Assalamualaikum. Ehem ehemm mood berblogging hilang sejak dua tiga hari ini.
Kenapa? Kenapa? Kenapa? Sebab kerja dekat atas ini yang membuatkan saya malas malas nak 
sentuh blog. Erkkkkk? Facebook boleh pula buka ye Ain. Lahai. Haha. Release tension aje :)
Semalam dan semalam punya semalam saya bertungkus lumus menyiapkan kerja kursus
Account ni seorang diri. Penat tau. Penat. Takde orang nak tolong taipkan. Naikkkkk kejang
dah tangan saya menaip entah berapa pages entah. Sorry saya tak dan nak kira semuanya. ngehngeh.
Semalam saya tido lewat sangat tau. Dalam pukul 4pagi youuuuu! Mata ni tak payah cakap lah
memang letih sangat dari pagi mengadap menaip. Bahu pun nak macam nenek nenek dah 
lenguh gila. Kepala dah terhuyung hayang. Rambut dah sakai habis. Tetap teruskan menaip
sebab sebab saya nak siapkan semalam juga. No no tangguh tangguh dah. And finally, dalam pukul 3
sumthing dah siap menaip semuanya! yay semuanya. Dah lah tido sorang sorang. Bilik pula
dekat dengan bilik air dan dapur. Memang seram sejukkkkk gila gaban ah. 
Tak pandang benda lain dah. Hadap screen monitor aje lah. Saya ni penakut penakut. #kbai. :)


Then, after siap sampai Belanjawan Tunai itu pun saya dah cukup cukup bersyukur.
Sebab kan sebab kan akaun banyak kena buat kotak kotak so saya tak suka buat kotak kotak ini.
Bosan. Jadi saya mempercepatkan buat apabila sampai part itu. After dah siap part pasal
kotak kotak saya boleh lah menarikkkkk nafas lega. Tapi saya tak tarik pun. Tak tertarik
rasanya sebab mata kan mata saya kan mengantuk sangat sangat. 
Tiba part cadangan semua tu saya jadi blurrrr sekejap. Kejap aje. Saya fikir fikir sebab
cadangan ini dia kena buat tiga perenggan sebab cikgu dah kasi tiga point so cikgu suruh
buat sendiri ayat. Apadehal. "Dah pukul 3pagi otak pun berfungsi ke tidak, apa ayat aku nak
buat ni" cakap dalam hati. Nak cakap dekat orang lain saya sorang sorang aje dalam bilik ni
haih jangan buat gila nanti ada aje yang menyahut. Ngee. Then, saya login facebook kesayangan
saya itu dan dan saya taktahu nak buat apa dan tak semena mena idea pasal cadangan yang saya
nak fikir tadi datang mencurah curah bagai mencurah air ke daun keladi bunting. #Kcukup.
Jadi, saya buat pun buat lah ayat mencurah curah saya tadi itu. Dan terhasil lah ini





Saya pun terkejut berukkkkk saya boleh buat ayat macamni dalam masa beberapa minit aje.
Ayat nak sedak aje kan AINGGG! Bila saya menaip cadangan ini semalam saya rasa saya rasa
saya macam dah jadi BUSINESS WOMENGG. Whoah. Konon konon buka kedai perabot.
Okay nanti datang tau majlis pembukaan kedai saya ni. Makan free duduk atas lantai. Haha.
Diimport dari luar negara lah sangat. Okay tahun lepas pun kedai perabot. Tahun ni pun
kedai perabot juga. Oloh. Buat lah kedai basikal pula ke. Kedai tayar ke. Kedai emas ke.
Haha kaya lah gua! Berangan angan takpe. Bukankah setiap kejayaan itu bermula dengan
angan-angan? So nanti saya bila dah besar jadi Accountant yang berjaya lah kononnya saya nak
buka kedai perabot 15bijik. Ambik kau ! Datang tau. Saya kasi diskaun nanti. #Dah tutup cerita :)


Saya dah bersusah payah siapkan semua ni. Saya dah bersusah payah korbankan bahu saya
yang lenguh ni. Saya dah bersusah payah korbankan mata saya semata-mata nak siapkan
mendalah ni sebab cikgu semakkkkk gila lama kennn. Saya dah bersusah payah korbankan
makan minum saya sampai kurus kering macam mayat hidup ni. Saya dah korbankan masa tido
saya. Saya tido empat jam aje tahu tak cikgu. Ehemmm boleh tak cikgu kasi saya A untuk Akaun?
Saya nak A aje taknak lebih. Boleh kan? Boleh kan cikgu? Punya lah semangat gila baby buat
kerja ni, kalau gua tak dapat A jugak untuk subjek Akaun memang gua bunuh pemeriksa
kerja kursus ni okay. #Haha Ain bajet kuat padahal penakut wooo penakut woooo :)
Haha chill doo. Gua dengan cicak besar ibu jari pun gua takut. Errrrkkk? Tadi cicak teman
saya mandi dalam toilet. Bukan takut. Geli eeeee. Hehe cicak tu entah entah ketawa kot
dekat saya sebab takut dia. EEEEYUUCKK!

K LUPA NAK CAKAP HARI INI SEKOLAH SAYA CUTI SEBAB SEMALAM SUKAN TAHUNAN.
UNTUNGLAH KAN SAYA TAK PERGI SEMALAM PUN CUTI JUGAK HARI INI.
UNTUNGLAH AIN UNTUNGLAH AIN UNTUNGLAH AINNNNNGGGGGGGGGGGG!
Semalam saya mimpi awak tahu. Tak sia-sia tido lewat semalam sebab awak teman saya
dalam mimpi. #k menyimpang lebih dah ni. Wehee.
Kbai assalamualaikum readers yang dikasihi sekalian :)




KERJA SIAP HARUSLAH SENYUMMM SAMPAI TELINGA. ERKKKKKKKK?
PETANG KARANG NAK PERGI PRINT DAN DAN LEPASTU BERES SEMUA KERJA
SAYA UNTUK TAHUN NI. FOKUS UNTUK SPM PULA. TRIAL SPM DAH DEKAT. :)
Photobucket


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)