Mood SPM #Part 1




10 minit ajo 10 minit ajo lepasni janji tak sentuh dah janji janji!

Untuk pengetahuan kalian, paper saya pada keesokan harinya adalah Math Mode.
Dan saya berharap saya tak akan cuai mahupun careless mahupun wateverrr lah
seangkatan dengannya seperti yang pernah saya lakukan pada exam sebelumnya.

But, ini SPM! Kalau saya cuai lagi ketuk kepala sikit biar ingat hak alah.
Jenis saya, kalau saya tahu nak buat satu satu soalan tu saya rasa macam
hah macam esaited nak mati lepastu mula lah haaa mula lah nyesal segala aaaayokk!
Dan saya berharap saya lebih cool hendaknya pada hari esok. Wish me luck bebehhhh!

Harini paper Sejarah! You know, paper Sejarah kali ni 'AGAK' mudah lah
walaupun segala soalan spot tak melekat langsung dalam soalan tu. Ish taik kucen!
Dalam bahagian struktur ada satu soalan tu bagi skrip lagu Negaraku lepastu
tanya apa tajuk lagu tu. Semua macam, HAHAHA APA PUNYA SOALAN LAH KPM NI BUAT
SOALAN SENANG KACANG GORENG MAKAN DENGAN SOS CILI NYUM NYUM.
Terang lagi bersuluh jawapan dia dah ada. SEE! Bonus sangat dooooo!
Kalau kau salah juga, gua sarankan kau gondolkan ajo kepala kau tu. Habis cerita.
Soalan Sejarah SPM 2011 kali ni lebih menjurus kearah KBKK. Alhamdulillah.
Dan untuk entry kali ni saya nak cerita pengalaman saya sepanjang 3 hari
berada dalam dewan peperiksaan SPM 2011. Jakgi mesti ada orang marah saya sebab
saya tak stadi. Hak aloh jak ah.


Pengalaman Sepanjang 3 Hari Didewan Peperiksaan SPM Tempat Duduk Bernombor 
CK023A045 yang cun sih comolot sikit emmuah hem ntahpahapentah shit okay.


1. Hari pertama nak hadap exam besar wei perasaan cuak tu tak dapat dinafikan.
Haha tapi kenapa saya tengok ada orang coolblog aje siap bergelak hari pertama tu? PELIK!

2. Tangan berpeluh sakan bagai tengah mandi di laut mediterranean. k tiba. Bila nak buat 
karangan tu peluh ditangan sama naik dengan pen nak menulis yooo. Bergesel gesel ouch.

3. Muntot aii kejang euww. Yelah lama dah tak duduk atas kerusi sampai 2 jam lebih.
Nak lagi best naik kematu dah muntot. Resah gelisah selepas 1 jam. Ahaks.

4. Yang ni best yang ni syok ada pengawas yang jaga waktu exam tu ammak appak
henseng putih berkata mata katang pendek ala ala rendang gitu loh peh peh saya rasa
saya rasa macam nak AUMMMMMM! hikhikhik miang kemain ye. Tapi..............
bila dia jalan sebelah saya semerbak woi bau rokok. haramjadah haktiuhh hampeh. Rejected!
bak kata Solehah.

5. SPM kali ni lebih harmoni gamaknya. Hampir kesemua pengawas yang dok jaga tu
cowok-cowok. Mudo mudo bila stress cuci mata kejak lepastu sambung balik.
Dalam erti kata lain, pressure-nya kurang.

6. Dalam 3 hari ni, saya tak pernah lagi ke tandas. Tak rasa lagi nak 'shi shi' waktu jawab
exam tu. Perasaan semangat nak menjawab tengah memuncak, kencing pun sanggup tahan.
Apa ke hudoh perangai hang ni. Sebenarnya takut nak angkat tangan nak mintak izin.
Jakgi macam errrrr tetiba aje angkat tangan budok ni apakejadahnya. Tak ke macam kena 
tempek taik ayam atas muka. PANGGGGG! Tamparan hebat bagi aku. Maluwwwww kot. 

7. Alhamdulillah selama 3 hari berperang dalam dewan, saya rasa tenang sangat.
Gabra tu hari pertama jelah. Hari kedua dan ketiga dah moleh control sikit sikit perasaan ni.
Hak alah macam tak kenal perempuan, bajet cun lettew nak control bagai. Pukul karang, nak?

8. Setiap pergerakan diawasi. Nak tengok kiri kanan pun kena fikir namplohlimasaat tau.
Punyalah dia takmo takmo ada yang meniru. SPM ni woi! Jujurlah sikit dekat diri sendirik.

10. Tiga hari berturut-turut tempat saya disinari limpahan cahaya yang mengandungi
vitamin C yang bagi saya tempat saya tu adalah tempat yang strategik dimana cahaya
betul betul memancar tepat mengenai muka dan sekaligus membuatkan saya terpanar
sebentar kerana kertas soalan dan buku jawapan diatas meja saya bersinar-sinar sih. 
Awesome gilak. Aduh silau silau! Dalam 10 minit cemtu baru cahaya dia hilang. Terus meja
saya jadi gelap semula. Tetiba sedih. Tetiba rasa semangat. Ah brengset betoi!


K lah k lah. Jakgi saya tulis panjang panjang ada orang tu cakap saya
lupa daratan lah apalah kan. Jakgi ada orang marah saya, kesian saya watehek.
Nanti bila ada waktu senggang lagi, saya buat entry part 2 pula iye iye.
Tak lama dah nak habis semua ni. Lepas congak congak 6 hari je lagi pun en en en,
so another 6 subjects to go! Sekejap je rasa. Lepasni moleh ah goyang muntot
goyang kaki goyang tangan tidur krohhh krohhh bergoyang aii follow aii follow ahaks!
Sampai ketemu lagi ye kalian, salam sayang muah muah <3



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)