Selamat tinggal Semester duaaa!




Asalamualaikum. dengan ini gua isytiharkan tamatlah sesi pengajaran semester dua!
masa berlalu sooooo faster you know. terlalu cepat. sampaikan gua tak sedar
kadang-kadang gua tengah belajar ke ni. katengko. 

gua berharap pointer gua naik untuk semester ini. gua sudah berhempas pulas serta
stay up pada malam hari yang tak berapa nak stay up itu dan membiarkan mata gua
menangis keluar air mata darah sekalipun untuk suruh tuan dia tidur, maka gua harap
dekan menyebelahi gua. kah kah kah ain melawak. study malas. puihhhhh. masalah?

gua tak mengharap lebih. tapi cukuplah Encik Hazman tengok paper Financial Accounting 1
gua itu semuanya benar belaka. gua sedang cuak menanti result yang akan datang.
ya, 28 Mei ini. fuh. seriusli gua menanti seperti menahan kencing yang tidak lawas. 

kaitan?

bila bercakap perihal paper lain, gua masih boleh gelak ketawa serupa pontianak yang
tidak punya gigi. tetapi bila bercakap tentang paper FA1, gua rasa baik gua berundur
sekarang. gua tak yakin. demi Allah gua tak bohong.

di harapkan pensyarah-pensyarahku yang tersayang serta terhandsome dan the most
cute lecturer i ever had, meluluskan semuanya. ahakz ain buyers lecturer. peace.

Dear Cik Fardhilaku sayang yang comel, kita selalu bergurau dalam kelas kan? 
mimik muka cik bagi saya sangat comel. bagi saya lulus Commercial Law okay?
paling kurang pun yang cik boleh bagi saya pun A+ lah ya. kalau tak, saya pancitkan
tayar kereta viva putih tu. deal? kejam.

Dear Cik Halida yang cute seperti patung beruang bergerak itu, walaupun saya
tak berapa yakin dengan apa yang saya jawab waktu paper Business Mathematics hari tu,
tapi harap jawapan itu ada betulnya, bukan saya conteng ya. i try my best.

Dear Cik Korisan yang gelarkan gua dan syafiqah tom and jerry sebab asal waktu
dia je akan selalu bergaduh manja berdua, paper Business Management sangat
mantap. saya dapat topik spot, tapi semua kelaut. saya harap jawapan saya tu
tak kelaut lah. benci betul gua dengan soalan spot ni. bvangang.

Dear Encik Hazman yang selalu tidak punya perasaan ketika di dalam kelas,
saya tak nak cakap lebih. tapi saya juga berharap result FA1 saya nanti tidaklah
seteruk mana. saya tahu encik tak ada lah kejam mana kan? 

Dear Encik Yusoff yang comel macam rabbit, seperti paper lain saya juga harap
paper Macroeconomics saya mendapat sambutan yang memberangsangkan di hati
encik. bila tanda paper saya itu encik bayangkan masa tu encik ajar kami 
joget-joget dalam kelas sambil buka lagu bara bara bere bere, pasti encik akan
tanda semuanya betul. jangan tanda waktu marah. okeng?

akhir sekali, gua berharap result gua nanti sihat-sihat belaka. tiada yang kudung.
tiada yang lumpuh. tiada yang cacat seumur hidup. tiada juga yang terus terkubur.
tiada. In shaa Allah.

gua tak faham kenapa kerajaan terlalu baik hati bagi student Politeknik Sultan Haji
Ahmad Shah ni netbook satu sorang. IPTA dan IPTS lain tak dapat pun.
majoriti dan hampir satu Politeknik dapat. yang tak dapat pun boleh bilang dengan
jari tangan je woi. 

siapa tak nak barang free walaupun terpaksa kempiskan perut yang buncit menahan
sesak nafas di himpit orang depan belakang? busuknya mengalahkan bau mat bangla. erk.

adakah di sebabkan pilihanraya nanti? fuh untunglah kalau macam ni. kah kah kah.

Assalamualaikum.

nota kaki: saya tengok awak ni manis juga ya. terpandang waktu beratur ambil
netbook dekat cafe kamsis c tadi. siapa nama awak bro?




Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)