Latihan Pusat Pra-Kem Krs ;)



16APRIL2011 PUNYA CERITA NIE
Okay semalam tepat pukul 6.45pagi aku bangun Whoaaaa mengantuk doe dah lah
malam tu tido lewat . GGRR . Semangat gila nak pergi Latihan Pusat dekat Sk Pelindung tuu .
Bangon-bangon ingat nak kejut abah tapi abah awal-awal dah bangon solat subuh .
Okay fine aku pun terus mandiiiiiiiiiiiiii! Siap-siap pakai baju t-shirt krs dengan seluar trek
dan dan tudung hitam . Ohh berdebar kot takut sampai lambat dah lah aku sorang je wakil
sekolah aku tuu -,- So tepat-tepat pukul 7.30 pun aku suroh abah anta dekat sekolah je .
Sebab cikgu Adnan nak hantarkan . Cett padahal aku yang suroh! HAHA sian cikgu
rumah dia dekat dengan Sk Pelindung tu dah lah Sk Pelindung tu jaoh kemain berbatu-batu
lepastu kena patah balek sekolah semata-mata nak hantar aku pergi Sk Pelindung tu . WTH?
Kejam ke aku? I'm Sorry cikgu . Mane saya tahu ;) Act , sekolah tu baru sebenarnya . Whoaaa
teruja aku tengok sekolah tu . Memang superb gilo! Teknologi dah moden kan , so sekolah pun
cun-cun semua . Macam pejabat memang kalau nak bandingkan sekolah aku dengan Sk Pelindung
tu sembilanpulohtujoh juta kali lah jaoh bezanya . Sk Pelindung nie macam sekolah indon pun hade .
Sebab kelas dia bertentangan . Tangga banyak macam dekat U . Padang macam dekat Stadium .
Whoaaaa memang bertuah siapa sekolah situ setiap kelas semua ade air-cond kot . Tak maen dah
kipas-kipas bagai nie . 

So aku tunggu cikgu Adnan dekat pondok jaga . Ohh cuak jugak cikgu takde lagi then
tanya kak shima cikgu Adnan dah sampai belumm , kak shima cakap cikgu Adnan suroh tunggu .
HAHA abah siap tunggu lagi sebab dah lah aku sengsorang je . Abah risau lettewww sebab aku
pergi dengan cikgu laki . hehe . Relax sudaaa! Lame jugak ah aku tunggu dekat pondok jaga
tu . Dekat sekolah harinie pulak ade exam MUET so memang ramai ah dekat sekolah tu .
Then cikgu pun datang . Whoaaaa naek kereta cikgu wane biruuuuuuuuuw lah aku taktahu
hape name kereta tu . Masa tu dah pukul 7.45 whoaaa lagi 15minit lagi sebab tu start
area pukul 8 ah . Jaoh lah jugak 8 suku baru sampai . Dalam kereta HAHA cikgu bercerita
macam-macam haih layannnnn je cikgu cakap . So nak dekat sampai dah . Luckly cikgu stay
area situ je sebab kalau aku suroh abah hantar tadi comfirm sesat punya ah sebab sekolah tu
pedalaman sangat kot . Memang sekolah tu tersorok . Haih so masuk sekolah tu kebetulan
harinie ade hari sukan sekolah Sk Pelindung tu HAHA comel je adek-adek sekolah rendah tuuu . 
Masok dalam sekolah tu tengok dah ramai bebudak krs yang terlibat sama macam aku ah .
Ade yang baru datang dan daftar . Ade yang tersesat sudah . erk? Kesiannnn Muahahaha .
Dah siap tu still tak cukup just ade 31orang je . PPD nak dalam 36orang . So dengan kuasa veto
yang ade pada beliau ah , paksa jugak bebudak yang tak datang tu datang jugak . 
Haih nak wakil kuantan ke negeri nie kot , ape jadah pulak taknak pergi . Hang nie kan!
Sebab kalau kehilangan sorang peserta pun Kontinjen Kuantan dah hilang berapa markah dekat
Kuala Lipis tu nanti tau . Bila dipaksa baru datang tapi dorang-dorang tu pergi terus esok .


Then dalam pukul 9.00 tu mula dengan kawad . Yang paling aku suka semalam kawad ah .
Kawad best! Semua semangat so aku pun semangat woo . Tapi pagi tak makan then
terus kawad . Uhukuhuk memang pening ah . Pukul 10.30 baru kasi makan . Hooyeh!
Ajar-ajar 'hukuman kawad' apa yang perlu buad dekat sana , naseb baek semuaaaaaa
ter-pickup dengan cepatnyaaaa . Alhamdulillah! Then makan pagi pukul 10.30 you ollssssss .
Lapar kemain . Macam kebulur sangat aku makan! Makan mee hoon dengan air tea . Okay letteww .
Dorang semua form four tahu aku tersesat sorang form five HAHA relax ah!
Dorang bukan cam pun aku form five ke idak sebab aku buad macam 'muda' semalammmm ;)
Then memang happening gilo dapat jumpa Fara , Ieka dan dan Tasya dan dan Intan jugak .
Gelak-gelak santai gitu . Lepas habes makan tu berkumpul untuk aktiviti tali-temali pulak .
Ade 15 ikatan dan simpulan akan ditanya nanti . So tuan tu ajar kiteorang ikatan-ikatan tu .
Whoaaaaa aku 'lambat' sikit kot . Sorry sorry then mintak tolong Ieka ajar then okay lah .
Ieka tererrrr woooo! Tepuk tangan sikit . Lepastu buad bantu mula . Then MAKAN LAGI LAH YOUU!
Tengahari pulak makan nasik minyak dengan air sirap . Nyummyumyyy sedap jugak ah!
Then pergi solat . Sebelum tu round-round dulu sekolah tu . CANTEK-CANTEK wooo kalau
masok sekolah nie sumpah kot buleh tersesat sebab banyak blok-blok . HAHA lorong-lorong dia
pun menyerammkan kot . Okay terus berlalu ke surau . Terpegun aku tengok surau dia 
Bukan macam dekat sekolah aku sebuah cemtu je dah macam dekat pejabat-pejabat tuuuu .
Ah aku rasa macam nak pindah je sekolah tu tau. Geram betol dekat sekolah tu comel sangat .
Then aku lepak dekat luar borak-borak dengan intan dan echa . Intan ex sekolah aku
dan ditukarkan ke sekolah Smart awal bulan 3 haritu so aku tanya lah pengalaman dia ade
dekat asrama . HAHA then aku cakap dekat echa , "Eh , Aen form five tau" then dia buad muka
macam terkejut HAHA tak percaya lah tu aku form five . Muka saya nampak muda eh eh ?
then dia cakap "Errrrrrrr? Yeke macam tak percaya je form five . Tipu ah" HAHA aku pun
tergelak sambil tersenyum kambing , Cett . then aku cakap , "Eh betol lah , Aen form five ah"
Lepastu intan menyampak , "Yelah sebab tu saya panggil dia Akak" . Yessss! Intan sorang je
panggil aku Akak sebab dia tahu aku form five tapi yang lain panggil aku Aen je sebab dorang
taktahu aku form five . Bila aku cakap aku form five , ade je buad muka tak percaya .
Sebab dekat situ yang form four pun muka habes matured tahu daripada aku yang form five nie .
Yeeee nampak sangat aku perasan muda dekat situ . Cett! Act aku tak kesah pun dorang nak 
panggil Akak ke panggil Aen jeke tapi aku lebeh suka panggil nama je sebab lebeh mesraaaaa alam .
Okay adek-adek? HAHA yang lelaki pun sumpah semua tak gaya macam form four tahu sebab
dorang nampak matured gilo . Alala nak ngorat pun tak buleh sebab bawah umur lagi .
*Macam ah aku nie 'atas' umur sangat lah kan HAHA ;) Ade sorang tu hensommm tengok dia
form four awwww tak jadi lah . hehe . 


Lepastu sambung aktiviti lagi dengan pasang kemah . Hooyeh hoooyeh! Check kemah bocor
ke tak nak bawak dekat sana tu nanti . Kalau bocor kasitau terus then aku dapat geng dengan
Intan dan Echa wootwoot naseb baek dorang lebeh terer dari aku sebab aku tak pandai sangat
dalam bab-bab pasang kemah nie . Heyy kemah tu besar kot memang best kalau dapat tido
dalam tu just tiga makhluk je kan . Then dah siap pasang , tutop balek kemah lipat-lipat
masok balek dalam beg dia semula . Dah 4.30 time tu so tuan tu just kasi taklimat je lah
then ade lagi yang tak bawak borang kebenaran ibubapa dengan borang kesihatan dengan
salinan kad pengenalan . Hoooo aku tak bawak i/c HAHA aku ingat kena kasi hari isnin ke hape .
Aku suka tuan tu , suka buad lawak betol . Dah habestu bersurai ah . Yang lain ramai
balek dengan cikgu wooo jeles . Aku jalan sensorang sampai pintu pagar Sk Pelindung tuuu .
Calling-calling abah sebab abah pun taktahu sekolah nie dekat mana . Sempat lagi nak marah
aku . Huhu sedeh rasa . Mana aku tahu sekolah nie dekat mana sebab tadi masok area
sekolah nie pun aku tak ingat sangat . Okay abah cakap tunggu je dekat pondok jaga sekolah tu .
Aku tunggu je lah naseb baek ade sorang lagi membe . Relax dalam setengah jam lepastu
abah sampai . Masok kereta kena marah! HAHA pepasal aku kena marah sebab abah tak jumpa
cari sekolah tu . Aku dudok seat belakang senyap je ah sambil gelak-gelak dalam hati .
Kadang-kadang abah aku nie lawak jugak rupanya ek . Nak melawan lagi rasanya tapi biarkan
jelah sebab isnin sampai khamis nie aku tak jumpa dorang dah . So dengar puas-puas apa
yang abah nak bebelkan . Nanti mesti rinduuuuuuuu! Sedeh nie sedeh tau ;')
so aku dudok belakang sambil buad muka macam nie hah ------>




JELIRRR LIDAHHHH dekat abah! HAHA sikit je pun . Bajet comel pigi daaaa dalam kereta
 otw balek from Sk Pelindung tu ah . Mukaaaaaa penat! Abah bebel dekat depan Aku bergambar
dekat belakang . Okay lettewwww! Sorry lighting terover pulerrrrrr ;)

Okay kau! Alhamdulillah selama 4 hari aku tak tengok muka kau okay . InsyaAllah
hati aku tak sakit sekejap even just for 4days . Pergi Kuala Lipis nie pun buleh buad
aku cari ketenangan sikit tahu . Tak ah asek tengok muka kau je memanjang . Heh .
Plessss ah dah bosannnnn gilo tahu! Sian Aizat , dia macam sedeh aku nak pergi kem
seminggu tak texting haha macam nak pergi mane je . Kalau aku cakap aku nak pergi
Kuala Lipis bukan dia tahu pun daerah dekat Kuantan nie . Dia kan 'buta negeri' Muahaha Joke joke!
Kalau Pavilion , KLCC , Times Square dia tahu lah . Okay sayang muah muah lepas balek
kem terus i texting you tahu . Alaaa you tak payah risau dekat sana budak-budak bawah umur je ,
takde maknanya i nak 'tersangkot paut' okeng . Rasa macam nak dengar suara you je , ah rinduu dah!
HAHA k lah kbai . Rinduuuu you tau! Esok kena berkumpul dekat PPD Kuantan 
tepat pukul 8pagi . Yeahhhh cikgu Adnan hantarkan lagi . I loikeeeee ahak ahak!
Aku punn taktahu PPD Kuantan tu dekat mana . Cett kau kan Aen dudok Kuantan saje ,
tapi taktahu PPD dekat mana . kena buang daerah nie HAHA awak , rindu saya tau . kbai muah muah!

p/s : Kain anduh dengan tali untuk aktiviti tali temali kena bawak secara individu .
Sengal betol lah . Tadi cari semua tu dapat kain anduh jelah . so esok buad muka
redo mintak dekat cikgu tali tu kalau takde naseb ah . Tapi aku dah cuba cari okayyy!



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)