Waktu PJ harini syok!


Muka tak sabarrrrrrrrrr nak pergi kem lettewww . Menyampah tau!

Jangan percaya gambar nie bukan gambar aku . Fake gila senyum tuuu! Buad-buad comel geli nyah! ;)
Aku tak kenal sape dia . Aku tak kenal! Kau kenal? Muahahaha . Aku tak seputeh nie , Lighting over!
Eh eh Aennnnnn? Kenapa update lagi nie hah? Nafsu tak dapat dikawal? MasyaAllah!
HAHA semalam aku memang niat dah takmoh onlineee-onlineee dah tapi tapi balek tadi
tengok pc terus nafsu bergelora HAHA ayat metafora betol! ;) Niat nak packing barang 
untuk kem Isnin nie tapi sumpah malas gila kot! Heh esok pergi Pra-kem dekat Sk Pelindung
dari pukul 8pg-5ptg . Hitammmm legam macam buntut kuali ah nanti muka aku! Ah tknak ;'(
so esok aku dating dengan cikgu Adnan je ah . Hafiz tak pergi LOL banyak je alasan nak kasi .
Cikgu hantar Hoooyeh Hooyehhh! Patot pergi sendiri dan sememangnye abah aku tu buleh hantar
tapi aku takut tersesat je hoh . Mane aku tahu Sk Pelindung tu dekat mane . Okayy aku dudok Kuantan
sia-sia je ;) HAHA muka senyummmm sebab Isnin sampai khamis tak belaja dan dan seofcoznye 
Jumaat tu aku tak datang dan dan Isnin pun majoriti bebudak kelas aku tu tak datang punye Lol . 


Okayyy tutop cerita pasal tu . Wehee . Tadi time BM first-first bonda buad tatabahasa .
Heh asal waktu BM je bosannnnnnnn hemmmm . Bonda suroh kutip buku karangan 10 ,
buku rumusan 10 dan buku komsas 10 sebab GPK HEM nak tengok . Tapi aku awal-awal
dah hantar buku rumusan semalam sebab buku tu dah siap . Bonda panggil aku suroh
hantar buku karangan harinie tapi aku cakap je , "Bonda..... semalam saya dah hantar buku 
rumusan tu" HAHA saje nak elakkan diri sebab karangan tu banyak tak siap sebabnye
bonda aku tu pemurah orangnye . Kalau sehari tak kasi 3 karangan tak sah beliau .
Sebab tu karangan banyak terbengkalai . Beliau ingat asek nak mengadap karangan jeke ? Haish 
Then waktu Math . Macam biasa ah belaja je tajuk distance-time kot . hee tktahu tajuk
besarrrrr dia hape ntah hoi . Then pukul 9 lebeh sikit turun padang untuk waktu PJK pulak .
Best-best harinie woi . First-first tu cikgu Sally cakap-cakap dulu then ikut sendiri ah
nak maen game hape pun . Ade yang maen badmintan lah , ade yang maen bola baling ah 
dan dan group aku maen BOLA BERACUN! Yeahhh macam bebudak kan padahal form five sudeh -,-
Lantak ah kan . Ade aku kesah ke ? LOSERRRR! Mula-mula Ain Farhana nak ajar kiteorang
maen bola baling ah konon-kononnye . Cettt tapi macam tak best je kan so tukarrrr game ah .
Pergi tengah padang luas sikit dengan panas teriknya . Ohhhoiiiii sunblock pleshhhh erkkkk! HAHA .
Weheee dengan bergelak ketawanya cukup puas tahu melolong sampai sakit perut ketawa
tengah-tengah padang tu bila keryah buad lawak hape ntah . Aku paling-paling banyak sekali
ketawa tau . Ntah aku tak buleh tengok dorang nie tau . Asek nak tergelak jeee . Haih .
Sekejap-sekejap buad lawak stupid sekejap-sekejap gelak-gelak bagai . Aku tak menahan
sampai tergolek-golek atas padang sebab KETAWA! Eeeeeee tak malu kau nie Aen . *Peace!
Then macam sikit je nak maen Bola Beracun nie so combined dengan bebudak laen tuwwwww .
Haih maen ah . Pilih group dimulai dengan kira nombor satu dua satu dua satu dua pah ceroh! HAHA .
Okayyy aku group dua woo same dengan sue and mucet and maziah and and ramai lagi .
Group dua masok dulu , group satu jaga dekat tepi sambil buad bulatan . Nak baling nie kan!
So start ah game tu . Baling-baling bola macam-macam ski dorang buad . Aku tak tahannnnnn
nak tergelak bila keryah tahan bola tu tapi bola tu terlajak kedepan lagi. Muahahahaha .
Then bila baling-baling bola tu mesti kena elak-elak kan so macam-macam gaya aku tonton .
Ade yang terkena kaki siap mengangkang lagi , Ade yang terkena lutut menjerit sakan macam
terkena ape je , Ade yang buad ski redo je sebab nak keluar awal HAHA . aku tergelak-gelak!
So aku buad dua kerja dalam satu masa tadi iaitu berlari-lari anak sebab nak elakkan
diri dari bola tu dan dan BER-KETAWA SAMPAI SAKIT PERUT! Bila part aku masok dalam aku
orang first terkena . hee . Yang bestnye aku siap terdudok atas padang tu sebab tersungkur .
Duh! Malunya tapi sempat lagi ketawa . Muahaha . Ade yang cakap , "Aen kena bola sampai
terdudok!" Kalau tak silap , dua kali kot aku tersungkur sebab bola tu . Sekali lagi nak tahan
bola tuwww . HAHA malu sikit sebab budak laki pun ade jugak situ maen bola! Kfineeee!


Okayy tutop cerita pasal tu! Panjang gila perenggan atas nie HAHA karangan malas pulak
buad kan . *Peace! Eh eh semalam aku call ade sorang budak nie tau . Ya Allah first-first aku
dengar suara dia macam suara 'budak tuuu' lah . Haih tercengang kejap aku! Heh memang serupa .
Tetiba teringat dia . Haish kenapa suara kau sama dengan dia hah? Memang serupa sangat-sangat!
First dia cakap tu , aku terdiam kejap dalam otak terus terlintas nama 'budak tuuuuu'
Kfineee! Tapi suara 'budak tuuuuu' lagi sedap ah . Lagi best dan dan lagi macho . Kbai!
Esok aku cerita pasal dekat Pra-kem tu pulak okay! InsyaAllah kalau aku tak busy . Byebye dearest ;)



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)