PhotoGedik -,-









Okay nie je harini aku nak tunjuk haha comel tak comel tak? Hah gedik? Ada aku kesah kewww?
Aloooo muka saya sukati saya lah ken . Okay tadi pegi kenduri lepas pegi kenduri dekat dengan
Polisas tu pegi beli kain akak hape ntah then pegi Giant beli baju woo akak belanjaaa! Hee untung
ada kakak yang dah bekerjaya nie woi . Cetttt! Okay lah aku nak pergi siapkan kerja kursus akaun
yang cikgu suruh buad tu . Next week rabu mid term sudah . Masak lah kau Aen tak study lagi hoi .
Okay lah nak pergi study sekali nie . Aku taknak update sampai habes exam . Mampukah aku menahan
segala nafsu nie? InsyaAllah . Hoi sedo-sedo lah diri tu wahai cik Aen . Okay lah nak study nak study
nak study cetttttt bajet je ken hahaha . Okay ah byeeeee! I love you , you love me more kan sayang? Byett!


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)