BLACK STONE :)


Najwa dan Ain #Best pulak panggil awak Najwa akak oii :)


Umi saya yang suka sangat membebel. Saya pun taktahu kenapa.
Katakan kenapa? #Haha ni nak mula nyanyi ni haaa :)


Again :) #Saya nampak gemuk wooo! Tak aci lah cemni :"(


Dapat eskem 1.50 esaited lebih. Okay abaikan. Suka gambar tengah COMEL. #Okay tetiba :)


PISHHHHHH :)


Najwa dan Ain lagi dan lagi. Okay bosan dah :)


Ain dan Najwa pulak. Okay kedudukan dah lain nampak :) Haha


And the last but not least. Banyak lagi. Tapi malas. OKAY DAH KBAI :)
#SAYA NAMPAK GEMUK. JAHAT BETUL KAMERA SONY NI KEN. EEEE BENCI AWAK !


Okay. Semalam dekat entry sebelum ni aku ada cakap aku nak pergi Gambang Waterpark lah
kononnya kan kan kan ! Haha. Okay tak jadi. Sila lah gelak. Bukan saje taknak pergi.
Tapi tapi dah banyak cerita kurang menarik yang telah berlaku dekat waterpark tu.
Kalau main air dekat situ, kulit akan menggelupas lee. Kulit terkopak apa lah. Kulit jadi hitam lah.
Eeeeyuck ! Jadi baik menyesal dahulu kan, daripada menyesal kemudian. Dah lah isnin ni sekolah sudah,
punya lah nak jaga muka dua minggu dudok terperap dekat rumah, tuptup muka habes terbakar.
Haih memang aku tak pergi sekolah lah macamtu. So malam semalam cepat-cepat kasitawu umi
taknak lah pergi. Umi pun on saje. So daripada pergi Gambang Waterpark,
Baik pergi Black Stone Waterpark. Haha. Takde lah. Aku gurau aje. Wehee. Pantai aje punnn.
Tapi lagi best whoah. Syiok makan makan berpicnic lepastu lepastu beli eskem 1.50 yeppppiiiiiiii!
Angin dan udara disitu lagi menawan doo. Cun aje. Sepoi sepoi bahasa. Okay memang best.


Okay itu aje kot aku nak cakap. Rasa macam malas nak taip panjang berjela penuh satu pages
so gambar aje lah okay. Badan penat. Haha. #Penat lah sangat kennn.
Lepastu tadi otw nak balik tu pergi pasar malam terjumpaaaaa si keryah, sue dan anum.
Awwww jeles sue jeles! Haha. Sue mengejek. Wehee. Suka latuh semalam pergi tengok
MaharajaLawak dekat Jubli Perak kennnn. Apadehal hah. Hehe. 
Jadi tu aje lah saya nak bagitawu harini okay. Lepasni taktahu lah saya dapat online ke
tak lagi. Kalau broadband ditangan saya, saya online lah kot. Kalau tak, lambai tangan aje lah
dekat pc. Haha. Sebab? SPM AROUND THE CORNER SUDAH. LAGI 5 BULAN DARI SEKARANG.
HANDPHONE PUN GUNA KALAU DAH TERDESAK SANGAT. SEKARANG HANYA GUNA UNTUK
PERKARA PERKARA YANG PENTING SAJE. Okay ekcely saya macam tak percaya saya dah nak
SPM ni tawu sebab saya rasa saya tak matured sangat untuk menduduki SPM yang saya rasa
peperiksaan yang besar sangat kot. #Alahai ayat tunggang langgang apa ni Ain? Hehe :) Chill broooo!
Jadi saya rasa saya tak ready lagi lah kot. Ya Allah cepatnya masa berlalu kan.
Tapi tapi apa yang penting isnin ni pergi sekolah mesti kena bebel dengan cikgu sebab sebab
markah semua tak memuaskan. Haha okay ready aje lah. Letak putik kapas dekat telinga okay. Kbai :)


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)