Entry panjang 5cm. Haha :)



Okay. Tadi saya pergi Gaint. Erk? Okay saya selok nak bagitawu. Haha. Biarlah kan. #Okay tetiba
Tadi keluar dalam pukul 10 suku kot otw semua tu sampai lah depan Gaint tu pukul 10 setengah.
Tak ramai lagi orang tapi ramai jugak lah. Haha okay ayat songsang. Wehee. Harini saya sangat
tersangat dan disangat tak sabar nak pergi Gaint. Eh eh bukan tak sabar nak pergi Gaint tapi
tak sabar nak pergi Ekspo kot sebelah Gaint tu. Okay. Masa sampai tu, masuk Gaint dulu hah
2jam abah kasi masa kiteorang dekat situ. Pulak tu saya pakai kasut hape ntah akak punya. Pehhh!
Ingat nak jalan sekejap aje, lama lah pulak sampai melecet kaki gua. Alahai. Susah ah kan.
Kaki panjang, kasut tak cukup saiz. Memang tak sedar diri betul lah orang yang pakai tu. OKAY FAINGGGG!
Menyesal betul. Sangat menyesal okay. Eee stupid punya kasut. Okay habes. Haha.
Umi pergi cari barang dia. Aku dengan akak biasa lah masuk Gaint aje pergi tempat baju.
Lepastu tempat coklat-coklat. Okay sedapppp !Haha :) Lepas dah dekat sejam dalam Gaint tu,
then keluar lah kan. Tak kan nak tunggu orang halau pulak. Okay tipu. Hehe. Okay masa bayar
dekat kaunter tadi saya ada perasan sorang budak ni. Muka dia macam kawan saya masa darjah enam lah.
Ya, sejibik kot ! Muka pun macam tak berubah aje. Tapi masa tu muka dia tengah masemmm,
tak jadi nak tegur. Okay fine. Yelah. Dah lima tahun kot, muka nampak matured sedikit lah kan.
Dulu time darjah enam berhingus saje. Hahaha. Okay sorry morry.
Lepastu ah siap bayar semua tu, akak cakap nak belanja KFC. Okay jum aje lah. Saya pantang
orang ajak-ajak kennn. Wehee. Makan kongsi aje. Lagipun dah kenyang. Saje aje sambil-sambil
nak tunggu abah tu. Okay then. Saya dari dalam Gaint lagi tak sabar sabar nak keluar sebab
nak pergi tengok baju-baju dekat luar tu. Whoahh! Sumpah cantik kot semua. Okay saya geram sangat.
Saya nak beli skirt dengan baju kemeja tu. Cun sangat. Berapa kali rounder kot lepas kena marah
dengan umi terus amik satu dan bayar ! Hah lagi tak kena marah lagi tu terhegeh-hegeh. OKAY FAINGGG!
Kejap nak bagitawu. Gambar atas ni masa dalam Gaint. Haha. GUA DAH GEMUK KOT HADUIIIIIIIII !
TAPI ORANG CAKAP TAK PUN. Nasib baik gua tak pendek ye dak, kalau tak macam Doraemon terus. Haha.
Coklat saje. Okay tak. Sebulan sekali aje kot. Lepastu saya dan akak kongsi duit sama-sama beli
Aiskim Wall Selection Double Dutch ! Yang macam dalam tv tu yang besar gedabak tu. Erk? Hehe.
Okay untunglah kan ada kakak. Boleh ber-share segalanya. Kau hado? Takde kannn ! Haha. #ketawa jahat
Then, share dengan akak beli maggi. Okay senyap sudah. Dah ketagih nak makan mendalah itu okay.
Umi dah larang maggi ada dalam rumah so kena beli senyap-senyap. Bertahun dah tak makan. Okay tipu.




Okay. Tadi saya sempat capai mendalah ni. Comel. Kemeja. Okay semua tahu kan.
Saya tak pernah ada baju kemeja kot. Asyek baju t-shirt aje. Okay nak try pakai baju
kemeja pulak. Baju ni agak besar kot. Yelah. Saya kan kepeng. Tapi sekarang saya lebih suka
pakai baju besar-besar sebab lebih lapang. Okay boleh diterima ke alasan tu? Haha.
Okay totally, aku memang suka. Cantik. Comel. Cun. Muahh ! Selamat menjadi penghuni baru
dalam almari saya yang penuh dengan baju tu. Nanti mesti awak pening. Okay jangan pengsan. Hehe :)
Harga dia RM29.00 #Alah kurang singget aje kot. Pidahhhhh !




Okay. Ni saya taktahu nak panggil hape. Seluar boleh skirt pun boleh.
SEBAB KELUASAN LEBAR PER CM DIA TU BESAR GEDABAK.
Okay saya suka. Bila pakai dia nampak macam errr macam skirt ! Yeah skirt.
Sebab warna hitam kan menawan. Jadi nampak lah. Nampak apa ya Ain? Hemm nampak apa-apa jelah.
Okay saya tak sabar nak pakai bila pergi date eh hemm bukan ! Pergi enjoyyyyy. #Haha cover :)



Lepastu lepastu umi pun mula membebel. "Nur Ain. Anis Nur Najwa! Awak nak beli baju apa lagi?
Yang dalam almari tu dah penuh hah" Okay umi tak paham sebenarnya jiwa remaja yang inginkan
almari dia penuh dengan baju saje. #Okay tetiba. Haha. Okay yang ni memang dah tak muat nak
masuk. Baju kurung pun terpaksa lipat aje sebab nak hanger baju kemeja, baju t'shirt dalam ni.
Berapa kerat aje tu baju kurung. Okay aku pun tak paham kenapa. Duduk dalam bilik 2 orang
macam dudok dalam 10 orang ! Haha. Umi pun dah tak larat nak membebel. Okay senyap.
Baju yang saya baru lipat lepas berbulan-bulan terletak diatas sofa tu pun dah taktahu nak letak
mana dah. Setiap sudut sudah berpenghuni whohh. Penuh. Mampat. Padat. Padahal bila kemas bilik
mesti buang baju yang dah tak guna tapi nampaknya macam semakin banyak pulak.
Saya pun pelik. Datang dari mana ntah. Okay. Kena buat operasi membuang lagi nampaknya. Hehe.
Umi pun pelik. Akak lagi lah pelik. Saya lagi dan lagi pelik. Hemmmm.



Shawl ni dulu gantung dekat dinding aje. Tu masa sikit. Tapi makin hari makin banyak pulak,
terus lipat macamni hah. Senang cerita. Paku dekat dinding bukan kuat sangat,
karang tetiba tercabut pulak. Baik amik alternatif lain. Haha. 





Yang ni koleksi ANIS NUR NAJWA yang punya. Semua dia punya kot.
Okay saya pun tak paham kenapa dia jadi macamtu okay. Banyaknya duit awak
dah buang ANIS NUR NAJWA woi. Okay akak dah kerja. Banyak duit. Boleh lah kan.
Kerja sebelum sambung belajar di Politeknik :) Biarlah duit dia kan, saya sebok apadehal, Wehee.
Oleh itu, saya pun dah tak sabar sangat sangat dah ni nak habes sekolah dan nak kerja
lepastu nak memboros aje kerja saya. Baguskan? Okay bagus sangat tu Ain :)

Okay cerita saya dah habes. Saya bukan nak berlagak saya ada semua ni, saya nak bagitawu aje.
Tu pun salah ke? OKAY FAINGGGG taknak kawan. #Haha tetiba.
Esok sekolah kan? Alahai cepatnya lah sangat kan. Baru rasa semalam dengar cikgu membebel.
Okay tipu. Okay dah. Umi dah marah sebab selalu online aje.
Jadi. Saya sebagai anak yang solehah lagi baik lagi comel ehem ehem berbesar hati nak
ikut cakap umi saya supaya berhenti online dan update blog mulai sekarang.
Mampukah saya? Aduhai rasa macam tak mampu aje ni kan. Kalau nampak saya update blog tu,
maknanya saya curi-curi online lah tu okay. Kbai. Assalamualaikum bloggers sekalian muah muahhh <3




Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)