"Bukan laptop lah tapi IPAD"







Yeah ! Si debab, si tembam, si gemuk, si comel, si hensem, si kachak, si cantik ni
nama dia Aqif Haiqal. Alahai, tak buleh sedap lagi ke nama? HENSHEM GILA NAMA! heh jeles.
Muka sejibik macam perempuan. Aku ingat perempuan. Bila cheda aku cakap laki, 
Laaaa laki ke? Muka tak menggambarkan ciri-ciri kelakian punnn. Haha. Okay cukup.
Sepupu gua ni. Bila tengok baby comel macamni, teringin nak adik jugak ! Haha tapi biar lah
kecik macamni aje sampai bila-bila. Bila besar, dah tak best ah. Haha.
Bila dukung, woo buleh tahan jugak lemak-lemak dia ni. Lenguh. Mama dia kecik aje,
tak dapat bayang bila tengok mama dia dukung. Sengit sebelah. Berat hoi.
Takpe takpe. Baby sihat comel :) Bila besar, mesti henshem kan Aqif kan? Kakak cop dulu
nak mengorat ! Haha. Okay dah. Budak ni stay KL. Balik Kuantan, buleh meniarap.
Nanti balik raya, buleh jalan dah. 6 bulan baru. Meniarap aje lah bulehnya.
Hey budak cute mulut kecik, cepat sikit besar okay. Nak ngorat ! Haha muahhhhhhh.
#Aku tak puas nak cubit pipi dia. Nak geget rasa lemak dekat peha dia tu. Ishhhh GERANG RASA !








Ini abang si Aqif Haiqal tu tadi. Henshem jugak. Putih melepak whoah.
Padahal mak ayah tak putih mana pun. Tuptup dapat anak putih macamni,
untunglah kan. Nama dia Adlan Ghazi. Pewitttttt! Cun nya nama Alan ye.
Ehem Ehem, main IPAD nampak abang? Budak sebesar 4 tahun, cekap main IPAD.
Buleh ah, ayah dia kayo ! Ayahda aku kayoooo. Jeles aku. Aku pun tumpang 2 kaki ah.
Best whoah. Ralik main games dalam IPAD ni. Best gila. Saje kacau dia.
"Alan laptop ke tu?". "Eh tak lah. Bukan laptop, tapi IPAD !". Semua gelak dengar dia cakap.
Suara pun kanak-kanak riang aje. #Memang kanak-kanak pun kan? Wehee.
Mula-mula je malu dengan aku, lepastu dia yang ajak aku main. Haih tak menahan dah lah
henshem. Dia memang malu dengan perempuan. Pewittttttt! Haha.
Bila aku bukak game fashion dalam IPAD tu, dia malu-malu. Ecececeh!
Padahal mama dia cakap, game tu paling dia minat. Haha. Alan Alan.
Alan pun cepat tawu besar, kakak nak ngorat ! Ehem Ehem PEWITTTT!
#Macam teringin aje nak IPAD jugak, macam best je. Ishhhh tak buleh jadi ni. 


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)