AWAY TO PERAK :)



       Photobucket

EHEM EHEMM, GAMBAR DIATAS TAKDE KENA MENGENA. BUDAK GEDIK. WATLEK AJE. SAYA ADA DOMO, AWAK ADA?

Assalamualaikum. Hari Sabtu haritu saya tak pergi pun Larian Satu Malaysia tu.
Ehemmmmmmmm malas doo. Buntut dah besar malas nak berlari nanti ramai je tengok
saya berlari buntut terkedek kedek. ERKKKKKKKK? WHATEHEW AIN HAHAHA.
Kena ada dekat sekolah pukul 6.45 kennnn. Haha memang tak ah saya nak pergi sebab errrr
baik peluk bear saya daripada tercanguk dekat dewan lepastu lepastu berlari. Hmmm.
Orang cakap esok cuti sekolah sebab kan sebab kan sebab cuti ganti Larian Satu Malaysia ni?
Apadehal. Bukan ke cikgu cakap taktahu lagi nak ganti bila bila. Ahhhhh! Lantak lee kan.
Esok saya tak pergi sekolah. Ehem ehem ponteng pergi Perak ! Wehee sangat tak sabar nyaa ponnn :)

Akak saya nak masuk Poli macam saya pulak nak masuk Poli. Excited lebih. Haha. 
Oloh lek ah. Berjinak-jinak dulu, tahun depan turn saya pulak. 
Tadi umi buat makan makan dekat rumah tok. Ramai sedara sepupu sepapat datang.
Best gila. Macam meriah eh eh tak memang meriah ponnnnnn. Haha.
Lepastu lepastu akak dapat duit yelah biasa lah kan nak pergi belaja ni makin kencang
orang kasi duit. Lahaiiiiii, Jeles. Dengki. Cemburu nak mati. Eeeeeeiiiii not RM50 jadi mainan aje.
Eeee DENGKINYA ! #Tkpe Ain next year turn kau pulak ya. Watlek je :)
Sumpah sayang gila kot nak cuti ponteng 3hari sekolah ni. Tapi tapi tapi bila mengenangkan
takde sapa nak hantar saya ke sekolah nanti sama jugak kalau tak pergi pun, redha aje lah.
Kalau dekat dekat sini je memang saya tak pergi ah kan. Ni jauh kemain, terpaksa lah.
Mak mak sedara suruh je saya duduk rumah dorang tapi tapi, Haha saya ni pemalu segan. Weee!
Okay. Hari Khamis saya pergi lah sekolah. InsyaAllah cikgu tak marahnya saya. Ehemmmmm:)
Okay lah umi dah bising esok pukul 7 lebih sikit nak bertolak ke Ipoh dah berpandukan GPS
yang abah beli semata mata nak hantar akak ke Poli di Perak tu. Semata-mata kot.
Sebab saya jarang pergi Perak tu. Sedara mara pun takde dekat sana. Sesat nanti sapa susah.
Ada GPS, masalah selesai tak payah pikir-pikir sesat ke hape. Thisssss best brooooooo! Hahaha.
Saya kesah apa, bukan guna duit saya pun. Hehe. InsyaAllah selamat sampai sana nanti.
Kbai. Assalamualaikum semua ! Doakan pergi balik saya nanti ye. Sayang awak LOL <3

SAYA ADA BAJU DOMO DENGAN PATUNG DOMO, AWAK ADA TAK?



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)