Short Post :)



Photobucket


Harini ada Hari Pelaporan dekat sekolah. Tapi aku tak datang punnn. Best lah dorang
mak bapak boleh datang. Umi saya busy, oke takpe anakmu ini memahami. Ehem Ehem.
So duduk dekat rumah sorang-sorang membusukkan diri depan pc. Kfine. Tadi bangun lewat
syok gila takde orang ganggu kan best kalau hari-hari macamni tido sampai bengkak mata haha
tak payah sekolah lah macamtu Cik Ain woi berenti sekolah so boleh tido puas-puas. ERKKKK?
Nak cerita. Emosi saya kurang stabil semenjak dua menjak ni. Last week lah bermula puncanya.
#ayat macam songsang. Hahaha. 


Kena marah dengan umi sikit, nak menangis
Kena tegur dengan abah sikit, nak meraung
kena tengking dengan akak sikit, nak memekik
Semua benda tak kena.
Asyek kena marah, almaklum lah hati saya lembut.
Selalu buat perangai innoncent, bila kena marah hati cepat tersentuh.
Kesudahannya, masuk bilik sembam muka dekat bear.
Sebenarnya, bukan itu semua puncanya saya menangis bagai nak rak.
Alahai lembutnya hati awak ek Ain.
Tapi keras kepala subhanallah walhamdulillah walailahaillallah kan.
Punca lain turut mendorong saya menangis macamtu. 
Hati ni memang rindu nak menangis, bila kena marah double terus lah feeling tu.
Lagi kencang menangis kan Ain kan. Good Girl Ain. Ouch comel.
Antara puncanya :
  1# Stress dengan cikgu. Homework kasi gila bapak banyaknya. 9 subjek matilah aku
  2# Rindu dekat dia. Sumpah saya rindu awak sangat sangat sangat sangat. Ehem Ehemm
  3# Akak nak pergi Politeknik dah. Nanti dengan sapa saya nak share prob. Dengan sapa saya bergaduh.
      Dengan sapa saya nak kena marah. Dengan sapa saya nak pinjam baju. Satu satunya kakak yang saya ada.
      Perak tu lahai jauhnya awak pergi Akak. :')
  4# Dalam kelas terpaksa bermuka-muka. Terpaksa berhadapan dengan budak innoncent gila. Tapi
      sekarang 'dia' dah berubah sikit kot. Tahniah atas perubahan tersebut. -lelaki-
  5# Sedih sebab dia tak paham yang saya ni nak SPM. Berenti lah untuk sekejap aje mesej, call semua tu.
      Lepas SPM, sambung lee balik. Taknak kecewakan harapan umi. PMR dulu dah kecundang sekaligus
      punahkan harapan umi. :'(
  6# Budak tu selalu pandang saya macam tak puas hati. Saya tahu saya pernah buat salah dan kecewakan
      kawan awak. Besar sangat ke salah saya tu sampai awak nak pandang saya macam nak juling macamtu.
  7# Semakin hari sekolah semakin best. Terharu pula. Rasa macam nak sekolah lagi tahun depan. Cetttt!
      Berhadapan dengan kawan-kawan yang menghargai saya, buat saya terharu tambah sedih. :')
  8# Dan sememangnya saya seorang yang sensitif dari dulu. Asyek nak menangis aje walaupun puncanya
       sebesar zarah je ponnnnn. Hati tak kuat. Lembut sangat. 
  9# Nanti dalam bilik tinggal sorang-sorang sambil ditemani bear bear. Mesti rasa sunyi tanpa akak.
      Selalu bergaduh pun, sayang tahu. Sapa nak tido dengan saya ni? Ehem Ehem
 10# Lastly, saya rasa macam errrr hemm aaaaaa nak SPM cepat cepat lah sebab saya memang dah tak
       sanggup dengan cikgu cikgu saya ni. Semua dah bersepakat nak kasi homework banyak-banyak sampai
       budak form five termuntah. Eeeyuckk! Muntah depan cikgu ponnnnn boleh kan. :)


Okay. Itu antara puncanya saya menangis sejak akhir-akhir ini. Tapi sebab paling ketara
yang saya cuba nak tonjolkan adalah sebab no. 2 dan 3 dan 5. Nak masuk penggal kedua ni
memang ah, jangan cakap setakat dikongkong oleh umi saya tu aje. Dengan cikgu pun sama.
Apalah salah saya sampai dikongkong sebegini rupa? #Haha ayat! Rasa macam nak terjun aje
koridor bangunan kelas saya tu. Tak tinggi mana pun. Tiga tingkat aje. Kalau jatuh, kalau tak
mati masuk unit rawatan rapi. Tak payah amik SPM. Okay melampau ah tu kan. Nauzubillah.
Mana boleh. Nak belaja dulu. Lepastu lepastu nak masuk U. Lepastu lepastu nak kawennnnnnnnn!
Haha Okay tetiba jekan. "SAYA HARAP DIA JODOH SAYA" MUAHH MUAHH Iloveyousampaimati.
Okay dah cukup cukup. Saya nak pergi mandi. Nak pergi makan. Nak pergi tengok astro pula.
Bagusnya anak dara masa ni baru nak mandi. Awak tak kesah kan? Saya lagi lagi lagi tak kesah :)
K byeeeeeeeeee! Assalamualaikum. Sayang cium pipi untuk semua readers blog saya okay.
#Rasa excited nak pergi Isnin ni. Macam aku pulak nak masuk Poli haha. Byeee!







Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)