Kedemaman :')



      Photobucket



Assalamualaikum ! Blog saya dah comel okay saya suka background ni. Dah lama tercari-cari.
Okay hari ini saya kepontengan kesekolahan kesebaban kesayakan kemalasan. Haha Eh tak!
Bukan malas sebenarnya tapi tapi hemmmm. Mood nak pergi sekolah makin hari makin kendur.
Hello Ain, awak itu nak SPM. Nak dekat dah. Moleh kira dengan jari tangan jari kaki dah.
Malas? Heh saya bukan kaki ponteng. Dalam dua tiga bulan ada sehari aje kot tak datang.
Masuk bulan tujuh ni tak pernah lagi pun ponteng sekolah. Sebab itu umi macam tak kesah sikit
kalau saya tak pergi sekolah sebab saya sebab saya kedemaman. Anak tunggal perempuan kesayangan
lah katakan. Sayang lah sangat en. Haha. Muahhh Muahh umi !
Banyak faktor yang mendorong saya malas macam nak gila pergi sekolah hari ini padahal
SPM nak dekat gila bahabi dah masih tak sedar diri lagi. Ada sapa-sapa yang moleh sedarkan saya tak?
Ada tak? Ada tak? Lahai -.-

FAKTOR DALAMAN

1# Bangun pagi tadi. Kepala rasa berat gila. Badan panas suam suam kuku. Tahap kepeningan meningkat
    secara mendadak. 
2# Tekakkkkkkkkkk masih sakit. Nak minum air pun perit sangat. Apatah lagi nak telan. Bertambah sakitnya.
     Aduhai.
3# Hidung penuh dengan hingus hingusan berkumpul menjadi sebati. Eeeyuckkk! Jangan tunjuk sangat lah
    awak itu pengotor ye. Geli.
4# Nak kata sesak nafas eh tak kot. Tapi macam susah nak bernafas sebab hidung saya kesumbatan.
    Sadis tak? Sadis tak? Tak semena-mena


FAKTOR LUARAN

1# Ehem ehemmmm ini nak kecoh kecoh dekat orang ni. Saya tak siap kerja English yang teacher 
    kasi last week. Gila bapak banyak doo kerja dalam textbook. So jadi kemalasan lee nak buat.
    Buat essay aje punnnn. Teacher saya kalau dia marah, dia akan buat sesuatu diluar jangkaan kita.
    Memang tak ah saya nak datang en. Haha.
2# Lahai kerja Addmaths lagi bertimbun dalam modul itu. Mati saya mati saya.
    Pernah dengar tak orang pengsan buat 10 mukasurat dalam modul Addmaths? Ada tak? Ada takkkkkk?
3# Nak lari form someone yang menyakitkan pandangan saya. Cara dia. Perwatakan dia. 
    Sungguh menyakitkan hati saya yang lembut ini. Tetiba jadi tegang dengan dia.    
    Hari itu saya terlanggar dia eh tak sebenarnya dia yang langgar saya dulu. Tetiba aje dia marah-marah
    saya. Padahal dia masukkkk line yang salah. Saya pula yang terkena marah dengan dia.
    Saya pun watlek watcun aje sambil menjeling. Malas saya nak layan budak laki macam bodoh gila lah
    saya rasa. Saya layan, saya yang bodoh en en. Baik buat buat taktahu seolah-olah kewujudan dia 
    tak diterima oleh mata kasar saya. Apa salah saya pun taktahu Bawak bersabar ye Ain :')


Okay saya berjanji dengan teacher saya dan cikgu saya yang saya akan menyiapkan
kerja English itu dan Addmaths ini. Lahai dah lah banyak gila bapak doo. Mati lah mati lah.
Saya seronokkkkk my sistah nak balik next week. Haha seronokkk lah sangat kan.
Balik balikkkkk bergaduh. Wehee.
Kcukup untuk hari ini. Saya nak melantakkkkkkkk sekejap. Ehemmm.
Kbai assalamualaikum readers yang tersayang <3
Photobucket


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)