Sangat hampir.



          Photobucket


Sedar tak sedar SPM dah tinggal 108 hari lagi. Gila bapak cepatnya. 
Rasa macam tak rasa aje masa berlalu en en. Yelah mana nak perasan kan,
asyik main-main aje time belaja. Nasib baik SPM countdown ada tulis dekat papan putih.
Sedikit sebanyakkk memberi peringatan juga kot. Haha. But still buat taktahu aje
walaupun dah ada dekat depan. Whoah saya dah 17tahun sudah tapi bulan duabelas baru masukkk.
Tiga bulan lagi lepastu dah tak bergelar pelajar sekolah sudah. Tak sabar lah gila.
Kadang-kadang macam tak percaya. Macam mana ye kehidupan diluar sekolah nanti?
Sama ke macam dekat sekolah? Environment dia sama ke? Mesti nanti jumpa macam macam
gaya perangai lagi en. Dekat sekolah pun dah ramai kot annoying bajet hot erghh.
Apa-apa pun persediaan kearah nak menduduki itu, dah ada sebenarnya tapi sikap pemalas
itu kadang-kadang membataskan niat baik ku itu. Tak lama dah. 3 Bulan aje lagi pun.
Sedang meniti detik-detik SPM. Sekarang pun sekolah dah mula anjurkan pelbagai
Seminar Kecemerlangan untuk kelas peperiksaan. Sekolah bermati-matian buat semua ni,
tapi saya tengok budak budak kelas peperiksaan ni buat derk aje. Macam seminar biasa
dekat tepi jalan aje dia pergi. Masa kenapa cepatnya kau berjalan? Moleh stop kejap tak?
Tak bersedia sepenuhnya pun lagi. Alhamdulillah cikgu mengajar dalam kelas, saya makin
hari makin menunjukkan minat. Tak macam dulu asyik termenung aje memanjang sampai
tembus dinding kelas. Fokus lebih sebab nak cover banyakkkkk tajuk hasil daripada
khayalan ku dulu. ehokkkkk. Alhamdulillah juga Mathematics saya makin pulih.
Tak seteruk dulu. Dulu saya bodoh gila lah saya rasa. Macam blurrrrr gila belaja Mathematics
tapi diatas bantuan cikgu dan rakan sebelah saya Fatin yang tak kedekut ilmu nak share
dengan saya, saya bertambah yakin nak buat Mathematics tiap-tiap hari. #rajennyewww sayew
Terima kasih Fatin. Tak sia-sia pilih Fatin jadi partner. Untung gila rasa. Banyak membantu.
Thanks buddy. Semoga Allah tambah lagi ilmu yang sedia ada dekat Fatin. Aminnnn :)
Untung duduk sebelah budak bijak ni, lama-lama kita pun moleh jadi bijak setanding dengan dia.
Kcukup. Haih jam sudah menunjukkan pukul 12.07AM. Patut rasa mengantukkkk gila. Wehee.
Kbai assalamualaikum bloggersssssss ;p

Photobucket


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)