Jamuan Kelas.






AinAliff. Budak yang selalu buat aku pecah isi perut terburai belaka

Khusyuk mendengar amanat daripada cikgu cikgu!

Kalian yang terbaik diantara yang terbaik. Terima kasih kawan!






Assalamualaikum. Terkejut tak terkejut tak? Besar gedabak wuwu gambar. Saje kasi jelas
sikit penglihatan kalian. Ada yang rabun tu, hik hik hik. Hanya dapat ku titipkan seberapa cebis
gambar untuk tatapan umum. Terlalu banyak gambar mereka snap snap. Tapi perlu ke saya
isi kesemuanya didalam blog ni? Macam tak perlu je kan. Cukup lah sekadar untuk cuci mata.
Gambar diatas diambil secara rawak daripada folder komputer yang mana telah mendapat
tempat dihati saya.

Bertempat di dewan terbuka pada hari Rabu semalam 26 Oktober 2011 telah diadakan
Jamuan Kelas 5 Syumul. Ok tak terkata rasanya. Best sangat! Enjoying sangat!
Walaupun hujan, haha apa kesah? Jadi disini saya nak memberitahu kepada kalian semua
bahawasanya yang pakai baju merah sama tudung merah sama baju putih didalamnya yang
ada Elmo tu adalah saya! Sekian.

Jadi, saya malas nak cakap banyak so nanti saya nak update pasal saya kena cocok montot tadi!
Fuh terasa perit nak mati. Kenapa? Kenapa Ain? Next entry. Kbai assalamualaikum <3



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)