Sepantas kelipan mata.






Assalamualaikum. Sepintas lalu untuk harini. Hik hik hik. Biasanya mood untuk berblogging
non-adoooo pada hari persekolahan tetapi harini lain sikit. Macam membuak buakkkkkk!
*padahal baru curi broadband tadi oloh jakgi pulangkan balik aduh aduh*
Jangan marah saya tahu shhhuhhh chupppp! Haaaa kan dah kena cium tuuuuu! *kenyit mata*

Hari ini Jadual Anjal berjalan seperti hari hari sebelumnya. Nama lagi anjal, sudah
semestinya padat maksimum macam iklan milo tu kui kui kui. Laluinya seperti hari hari
biasa. Tapi harini kureng sikit sebab cikgu sejarah saya takdooo so kena bergabung ohhhh meletup dush
haha dengan bulldog budak budak kelas erghhhh belakang belakang itu *hah bajet lah kau ni Ain kepeng*
Waktu sejarah pula tu duduk bersila dalam bilik kuliah haih padahal budak budak pmr dah habis
dah exam dorang so pandai pandai ah kan pulang balik ke bilik kuliah meja tu ni tak tak pasal pasal
kena duduk bersila atas lantai sambil membongkok untuk menulis, sakit badan tahu? Stupido.

Hari ini dekat dewan terbuka tak moleh buat bising bising ye anak-anak sebab akak akak dan
abang abang mu sedang menjalani MUET. Apa MUET? Buka kamus or search aje google translate tu
habis cerita. Padahal MUET tu buat dalam makmal ict, dewan terbuka pula dijadikan mangsa
supaya jangan melintasi dikawasan itu. Whatehell cikgu? Tak paham betul aku,
Makmal ict tu kalis suara doooo mana lah akan dengar kebingitan dan kebisingan suara
anak anak pelajar SMKPB ni. Macam sial puihhhh. Lepastu lepastu nak lilit lilit sampai terbelit
pula apa nama entah benda merah putih tu dekat tiang tiang yang ada didewan tu. Kesian dewan
tak berdosa pun ia. Bak kata Sue, "Macam tempat orang mati pun adeeee hak hak hak!" *katakau*
Saya nak protes ni saya nak protes. Waktu pmr pun tak macamtu, haih tak habis pikir lah gua aduh
masalah sekolah ni. Setiap hari ada je. Tak sabar rasa hati ini nak melangkah ke luar sekolah
hik hik hik indahnyaaaaa!

Waktu petang pula, stayback. Selagi tak pukul 4.30petang, hah kau hadap lah kiteorang dekat situ.
Harini temanya bebas. Sukati lah nak study apa apa pun. Janji kau bahagia ye sayang! kui kui kui,
Saya buat Akaun. Wowo gua tak fasih lagi bab perkongsian. Ada yang sanggup ajar gua tentang
bab perkongsian ni? Gua tak reti lalu gua tak suka untuk membuatnya huh. Tapi sekarang gua
bertatih tatih sikit sikit jakgi merangkak sampai SPM dah moleh berlariiiiiii begitu lah awan nanonanona
Apedehal. Kalau milikan tunggal gua agak agak gua boleh buat tapi kalau perkongsian ni gua rasa
gua kena fikir dua kali. Kalau tak belajar, jadi bodoh gua juga susah. Nak nak kalau SPM nanti
soalan ni menjadi soalan wajib jawab, mati kau mati kau! Terlopong lah kau dalam dewan exam nanti ye,
Gua dah ajak 'abang' gua tuuuuuuuuu suruh ajar gua Akaun sebab SPM haritu dia dapat B+ fuyyoooo!
tapi dia still tak nampak gua kot study petang petang. Sampai hati. Mata kita melilau cari dia
suruh ajar kita Akaun. Mencik lah cemnik! Bukan abang kandung gua tau, gua takde abang kandung. Peace!

Farhan selalu keneng-kenengkan gua dengan sorang abang form six ni. Walaupun tua setahun je pun,
alah gua tetap malu. Macam bodoh aje. Gua malas nak fikir fikir pasal cinta cinta ni yang tak menjamin 
masa depan. *eceh konon pedahhhhhh*. Muka gua jadi merah bila Farhan start berperangai stupido.
Dah lah dia dah ada aweksssss, mampus gua kena serang hendap nanti. Padahal gua difitnah ok!
Ulang tayang, fitnah belaka! Kalau gua kena serang, lu orang kena dulu. Gua jamin.
Apa ni buat fitnah melulu. Gua kasi makan kasut gua saiz 41 nak? Nak rasa?
Gua sanggup tak pakai kasut daripada difitnah oleh lu Farhan! Huh gua panas ni gua panas.
Nasib baik lu kawan gua Farhan. Haih kecik besar kecik besar aje gua tengok lu ni.
Even kalau gua lawan dengan lu pun comfirm sudah semestinya gua akan kalah. Oh men!
Tahan Ain. 33 Hari aje lagi pun. Wuwu akanku tunggu! 
Sebenarnya bukan gua nak marah sangat pun, nak ketawa gelak terbahak bahak pun adoooo.
Kelakar lah dapat kawan tak matang ni. Erghhhhh please lah matured sikit! Memalukan aku je tahu.

Then masa saya nak balik tadi saya rasa saya seperti diperhatikan. Oh shit!
Adakah aku sedang memerasankan diri atau memang ada orang curi curi pandang aku?
Persoalannya. Entah saya kurang pasti lah. Kasi saya jawapan untuk persoalan ni moleh tak?
Syokkkkk sendirikkkkkk lettewwww euwww perasanw lebihw yewww *euww euwwwwww*
Tapi memang betul saya rasa macam ada orang pandang saya. Naluri kita tak akan pernah salah kan.
Papepun, thanksss kalau betul ada yang pandang saya tu. Ku rasa kan diriku begitu berharga.
*Hotak kau Ain*. Ok lah. Taktahu kenapa saya ter-hyper sangat harini dan saya tengah rushing
gila menaip entry ni memandangkan jam sudah menunjukkan 6.48petang dan perut saya sudah
berbunyi krokkk krekkkk krokkkk kreokkk dah ni sebab tuannya belum mengisi apa apa lagi.
Sampai ketemu lagi dihujung minggu ye kalian. Salam rindu buat readers dan followers saya.
K assalamualaikum. Lotsss of love :)



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)