Sijil Paling Mudah 2011.






Assalamualaikum. Seperti yang sedia maklum, tahun ini saya akan menduduki
peperiksaan SIJIL PELAJARAN MALAYSIA. Fiuwww rasa macam nak luruh jantung doooo bila
sebut pasal SPM. Rasa macam baru ajoooo PMR. Aduh. Ready ataupun tidak tetap juga
kena ambik SPM ni. Kan best kalau SPM ni hanya akan diduduki bagi orang yang betul betul
dah bersedia dari segi fizikal dan mental. So yang tak pernah nak bersedia ni tak payah
lah ambik. Wuwu manyak cantik! Kalau cemtu semua takmo ambik. So dunia akan aman tanpa SPM.
Indahnya dunia kalau macamtu. Kui kui kui. Another 29 days to go? Fiuwwwww!
Tak kurang daripada 3 minggu lagi. Persediaan apa lagi nak buat sepanjang 3 minggu ni?
Fuh pejam celik pejam celik tetiba dah ada dalam dewan Multaqa. Dan dan dan dan dan dan
*haha manyaknya dan* saya tak akan pernah sama sekali ulangi kesilapan saya yang sering kali
careless sangat ni dalam SPM sebenar nanti. InsyaAllah akan lebih berhati hati hati lagi hendaknya.
Saya ni jenis kalau esaited tahu sesuatu soalan tu, saya akan buat tanpa toleh kiri kanan
macam fuh aku tahu yang ni baik aku buat cepat cepat sehinggakan dia taktahu disebabkan
ke-esaited-kan dia tu akan memudaratkan result dia nanti. Akan berlaku banyak kecuaian
kalau terlebih esaited buat sesuatu perkara. Am I right? Jadi, takmo takmo terlebih gabra cuak
dalam dewan peperiksaan nanti. Sumpah macam tak percaya diri ini akan tamat persekolahan
tak kurang daripada 3 minggu lagi. Sumpah rasa macam tak matured sangat lagi ni nak keluar
dari sekolah. Bergaul dengan orang luar nanti. Dunia baru. Nanti dah masuk IPTA fuh mesti lagi
complicated semua. Lagi susah dari zaman persekolahan. *Jauhnya fikir. SPM dulu lah woi*

Jadi bawah ini tertera Jadual Peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia 2011 yang bakal saya hadapi
tak lama lagi :

ISNIN 14 NOVEMBER 2011- BAHASA MELAYU 1
                                       - BAHASA MELAYU 2

SELASA 15 NOVEMBER 2011- BAHASA INGGERIS 1
                                          - BAHASA INGGERIS 2

RABU 16 NOVEMBER 2011- SEJARAH 1
                                                                    - SEJARAH 2

KHAMIS 17 NOVEMBER 2011- MATHEMATICS 1
                                          - MATHEMATICS 2

ISNIN 21 NOVEMBER 2011- PENDIDIKAN ISLAM 1
                                       - PENDIDIKAN ISLAM 2

RABU 23 NOVEMBER 2011- ADDITIONAL MATHEMATICS 1
                                       - ADDITIONAL MATHEMATICS 2

KHAMIS 24 NOVEMBER 2011- SCIENCE 1
                                          - SCIENCE 2

ISNIN 5 DISEMBER 2011- PRINSIP PERAKAUNAN 1
                                   - PRINSIP PERAKAUNAN 2

SELASA 6 DISEMBER 2011- EKONOMI ASAS 1
                                      - EKONOMI ASAS 2


Fuh MERDEKAAAAAAAAAA! 6 Disember woi! 6 Disember, wait for me yah. Tak sabar nak
balas dendam ni. Still takdoo perancangan lagi lepas SPM, tapi tapi semestinya saya nak
pergi meet someone tu sometwo tu somethree tu wuwu. Ada juga budak kelas saya yang
ambik ERT habis exam 13 Disember. Ok lah tak lah pack sangat. Ni Akaun habis esoknya Ekonomi
terus. Aduh mana pack gila macamtu. Budak science stream merdekaaaaa awal tapi jadual
mereka sangat padat maksimum kot. So, birthday saya 28 Disember ni moleh lah kita
sambut dengan penuh gilang gemilangnya ok? Hik hik hik. Cepat lah masa berlalu ya Allah.
Semoga apa yang telah aku belajar selama 2 tahun ini akan membuahkan hasil yang
boleh membanggakan kedua dua ibubapaku. Amin. <3

Kbai assalamualaikum, :D



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)