Indahnya dunia tanpa kau disisi.




Saya guna aku.

Assalamualaikum. Ahhh otak blank! Otak blank! Tak blank acano tiap tiap hari bangun
pukul 1 ops haha eh bukan harini je terlajak bermimpi sampai bangun pukul 1 aduh kantoi.
Baguslah jadi anak dara cemnik. Bagus bagus bagus. Solat subuh bangun k. Tak payah
nak jadi kapir sangat ah kan. 

Pehal tajuk entry aku sejak dua menjak ni macam tak berkaitan je. Confuse.

Ya Allah semalam tidur nikmat gila yooo. Rasa tidur tu macam takmooo bangun dah woi
sebab tu terlajak sampai pukul 1. Oh shit. Syok sangat mimpi dia masuk dalam mimpi aku
sambil main buih sabun sama-sama beli dekat kedai pakcik samdol 20posen satu lepastu
main dekat taman bunga tahu ya rabbi kenapa aku terjaga awal sangat ni? adoi.
Bangun tidur tengok dekat kelopak mata ada kesan air mata. Hah speechless. WHY? Entoh.
Walaubagaimanapun i love you mr.right.

Bangun bangun mandiiiiii lepastu cari makanan dekat dapur. Harini seharian tak dapek
nak online sebab ahkak kita control kita suruh baca buku alahai bapak sedih. Terpaksa lah
duduk senyap senyap mengadap buku Akaun kejak. Kejak jelah lepastu tertidur krohh krohh
kurang asam betoi budok ni mengantuk sih mengadap Akaun adoi.

Lepastu otak tetiba terlintas, ya Allah kenapa lah rumah aku ni jauh sangat dari sekolah ye?
Kan best kalau duduk dekat dekat dengan sekolah macam mereka tu takdoo lah aku
saje membesorkan muntot dekat rumah tak pergi join mereka study Akaun harini. Sedih.
Macam brengset je duduk rumah boring gila kau tahu boring nak mati hemm.

Lepastu dok test test baju macam watefak-nya budok ni dah hilang akal ke hah haih
tolong lah sikit ingat kau lawaaa sangat ke pewlish geli tau. Ahaks. Itu tandanya boring
tahap kambing duduk dalam kandang tengah comolot dengan anak itik k. Boring sangat.

Lepastu dengan hujannya dengan sejuknya dengan ya salam dinginnya rasa hari ini lalala.

Dalam sebulan ni tak ada lah bosan sangat sebab ahkak kita ada cuti sem.
Ada geng. Kau ada? Tak ada hemm senyap. Kalau aku stay sorang dalam rumah
aku suka cakap sorang sorang. OH REALLY? Ain senteng. Ahaks.

Then harini aku ada belajar satu benda ye. Apakebenda? Hm kalau orang tu dulu jahat
macam setan dengan kita lepastu tetiba je mintak maaf buat baik dengan kita kononnya
dah nyesal segala semua tu fake k. Ulang tayang fake belaka. Orang jahat tak akan
sekelip mata jadi baik semula kecuali dengan niat tertentu. Percayalah. 

Then harini dah gelabah cari buku teks segala nak kena hantar hari last exam, 6/12.
Yelah buku teks merata-rata lol ada dekat rak, ada dekat bawah meja makan, ada dekat
bawah katil nak lebih extrem ada dekat tangki dalam jamban penat penat beghok
baca buku jak. Ehem punyalah rajin baca buku kan. Pengotor eyuck. Nak cari sampai 
16 buah buku ya Allah jenuh.

Memang duduk rumah sangat boring. Macam duduk dalam hutan pun ye suck woi suck.
Acano lah kehidupan lepas SPM ni mesti boringggggggggggg tahap namploh.
Nak bela badan pun badan still cenggitu juga. Berat je naik badan tak naik naik pun.
Ada petua tak acane nak gemuk kan badan? Haha jakgi tetiba berat macam tong gas
padan muka jelah Ain. Ahaks.

Entah apo entah aku merepek harini haha esok ada kelas Ekonomi baru rajin sikit
nak study ehem. Awak ingat tau janji kita lepas SPM kita tengok Ombak Rindu sama sama
sambil makan popcorn duh sweet-nya lah kan awak jangan kasi saya mati kempunan
nak jumpa awak ye jakgi saya sembelih awak karang biar mati sama sama lagi sweet aum.
Sekian. Assalamualaikum. Much love <3



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)