20 perkara rawak yang gua tak suka.





Assalamualaikum. Eh eh apa lah budak ni nak merapik rawak rawak bagai biawak ke apani?
Disebabkan tahap kelembapan line internet ini mencapai suhu ke limaplohenamtujoh skala
hektar seperti kalau di lempar ke arah anjing sekalipun mungkin anjing itu akan mati 
kepala terpeleot. Lemah. Malas. Tak berdaya. Macam orang tua. Itu lah broadband jahanam
namanya. Babi. Ops tak pasal pasal babi dapat pahala free dari aii. *senyum senyum*. Skip.


1.Gua tak suka gua mesej orang dulu tanya khabar ke apakejadahnya lah lepastu
orang tu buat bodoh lepastu mula lah gua rasa ego gua tercabar. Konklusinya, gua
paling tak suka mesej orang.

2. Gua tak suka angkat call nombor yang gua tak kenal. Seriusly, dulu gua buat buat
berani kucen lah try nak angkat lepastu mamat yang call gua tu buat buat macam kenal
gua padahal gua tak kenal pun beliau, berdesing je telinga gua. Terpaksa juga gua layan.
Sumpah lepastu gua tak angkat dah.

3. Gua tak suka ada orang rampas bestfriend gua. Damn. Tak pasal pasal budak tu gua
pandang sinis jakgi. Gangsternya gua.

4. Gua tak suka bila ada insan yang kopi kucen(copycat) ayat dalam blog gua samada
ayat di entry mahupun ayat di sidebar. Gua shoot lu nanti dengan peluru berpandu. 

5. Gua tak suka orang tanya kenapa gua boleh jadi tinggi serupa zirafah tu makan apa kau
haha sejak dari azali lagi gua ditakdirkan setinggi ini. K shadap.

6. Gua tak suka orang mempersoalkan kenapa gua suka minum air susu soya alah nak
putih lettew. Hei, gua pinjam duit lu ke doo. Perut gua tak boleh terima air bergas atau
apatu nama saintifiknya itu haa air berbikarbonate. Aii kennot yuu hm.

7. Gua tak suka orang pandang gua macam nak mintak penyepak atau mintak kaki.
Memang serius gua kasi terus. Rasakan.

8. Gua tak suka letak henset gua sebelah gua ataupun lebih tepat maksudnya sebelah
telinga waktu tidur sebab jakgi kalau hujan lepastu petir bangun bangun tengok dah pekak. 
Tak ke menyesal seumur hidup.

9. Gua tak suka orang panggil panggil gua dengan suara menjerit-jerit padahal duduk
tak sampai dua inci. Hoi, gua tak pekak lagi k.

10. Gua tak suka orang panggil gua dengan nama yang tak bersangkut paut dengan
nama gua langsung. Gua pendam tapi gua berdendam. Pakej mustika ahakz.

11. Gua tak suka bila gua cakap ada insan lain yang menyampuk lepastu cakap entahpahape
entah. Pangggg sekali senyap.

12. Gua tak suka memasak eh eh bukan tak suka cuma tak sampai seru lagi hakcumm.
Nanti bila dah kahwin belajar sama-sama dengan suami lagi sweet gitu aumm..

13. Gua tak suka tengok lelaki merokok. Terasa jijik. Busuk. Masakan bapak gua pun
tak merokok, ni kan pula nak cari suami yang kaki perokok. Haa memang tak lah.

14. Gua tak suka dipaksa atau memaksa dalam keadaan gua terpaksa untuk buat benda
yang serius gua tak suka. Deduksinya, jangan memaksa kalau orang memang tak suka k.

15. Gua tak suka tengok kaum sejenis gua pakai bedak tebal sepuluh inci kalau boleh dengan 
tepung gomak sekali nak tempek dekat muka tu baru nampak cam hebat. Ingat lawa ke haa?
Ingat lelaki suka? Pakai bedak asas pun dah cukup kalau kita solat en muka sentiasa
nampak comel. Tak caya try lah. Fakta..

16. Gua tak suka kemas katil tempat gua beradu sambil peluk bantal angry bird haha gua 
suka nampak bersepah baru nampak unik gitu ops kantoi pemalas -..-

17. Gua tak suka kalau gua tengah syok syok tidur umi masuk bilik tutup kipas.
Katanya sejuk tak payah bukak kipas lah. Nasib baik itu umi gua.

18. Gua tak suka orang ikut apa je barang yang gua ada sebab gua tak pernah dan
tak ingin nak ikut apa yang orang ada. Peniru isn't?

19. Gua tak suka mamam nacik gogheng tomiyam rasa dia argh tak best sedap tu ada.
Nak muntah bila bau. Tapi kalau tahap kebuluran gua paras dada, gua melantak jugak..

20. Ok cukup sampai duaploh. Ada yang tak puas hati? *rolling eyes*


Esok dah new year kan kan kan? Ya Allah, dah 2012? Serius tak sangka esok genaplah
umur kitew en umur kitew en 18 tahun! Cepat je rasa. Pastu dah moleh tawinnn..
K itu tujuh tahun akan datang. *senyum*. Semoga apa yang dihajati harap-harap
tercapai juga esok.

2011 sememangnya terindah. Diharapkan tahun 2012 ini lebih baik lagi daripada tahun 2011.
Amin..



Will misssss yuuu olss. Aliff, aku yakin aku paling akan rindu lawak
jenaka kau yang tak putus-putus tu sampai senak perut aku. Serius weh.


Dan ini.. oh SPM dah habis jadi tahun depan.. Hye 18 tahun! Tuanya hm.

Momen indah k. Assalamualaikum jumpa tahun depan kui kui kui :)




Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)