Bersama gadisku.




Assalamualaikum. hanyir gila bau blog gua. akibat diri ini dilanda kebosanan tahap
kritikal sehingga mencecah suhu 360 darjah, blog jadi terbengkalai seketika. malas k. 
pemalas. ter-malas. erk?!!! ada ke ter-malas? kasihan sekali cikgu tak sempat ajar.

Hari ini gua round round jinggel bell pergi Karnival Jom Masuk U dekat Zenith Hotel 
bersama gadisku, sue si comel. pelancaran buat dekat Kuantan yoo. awal gila terasa. 
padahal bukan nak pergi sangat pun, lagipun budak budak sekolah ramai gila kot. 
eh semangatnya korang ye. 

tapi gua tahu. hari last k semua benda habis. alah spare lah banyak sikit. pfftt. tak sampai
setengah jam pun then teman sue dekat parkson. kenapa haku rasa budak sekolah
tahun ni besar besar je. sekali pandang umur cam doploh keatas. pandang pandang
apakehal. haiyaa. cungkil mata tu karang. nehi nehi. tahu nehi.

lepastu nak balik, bosan nak mati. baik gua lepak parkson ecm jak. cuci mata. cuci hati.
cuci otak. cuci minda. k cuci sampai berkilat. jalan jalan tengok seluar kaler putih.
ya Allah kenapa haku rasa nak pengsan je ni tengok seluar kaler putih ni. suci je.
testing testing eh muat! jarang sangat gua beli seluar apakejadah lah sekalipun mesti
longgar punya. tapi kali ni tak longgar. bahagia sungguh. tapi promoter dekat situ
curi tulang ikan mana tah so saya pun ah mencik ah tunggu lama gini. decide next
week akak gua balik nak shopping sama. oh akak kangen weh. *tunduk bawah*

Disamping itu haha tak payah samping samping sangat lah somping tetiba rindu nak
buat karangan ah rindu bonda! k habis. usha usha baju. itu cantik ini cantik. 
tengok harga mahal nak mampus lepas less pun still mahal jugak macam haremjadah
puih hm letak balik tengok lantai nangis dalam hati sebab duit tak mencapai tahap
kehendak dalam diri. gua belajar dalam ekonomi ini semua kehendak bukan keperluan ok. 
ya Allah, ku pinta kawal lah dirimu wahai nafsu busuk. nafsu baju nafsu seluar.


Sementara tunggu sue rehat jam 500, gua melepak tempat kasut kasut. pergh nafsu
berombak ombak dalam hati lagi. godai. kali ni nafsu kasut pula tunjuk muka. sialan.
saja nak menggoda haku. nasib baik gua tak tergodai haha. serius kasut lah saya paling
mencik sekali kalau nak beli. cukup lah simple simple sudah. selipar jepun pun ok.
gua suka tengok kasut tapi gua tak suka beli. pokoknya, gua tak suka. *berdehem*

puas juga ye tunggu lama lama. tapi best boleh cuci mata. mata dah selebet labuh
macam nenek nenek mengantuknya haku pagi tadi bangun pukul 800 ya salam tak
pernah bangun pukul 800 jadi mata pun naik lemak lah. tu lah manja kan sangat.
rasakan.. mata dah naik kepala. mengantuk gila khinzir. sopannya.

Dan jam 500, teman sue makan dekat kfc. haha kebuluran. ambik rice plate melantak
macam tak makan enamplohlima saat gayanya. nasi kfc tu sedak yummy yummy.
makan sekali sekala boleh lah choi. tiap hari makan, gemuk k. 

gua rasa harini gua bahagia sangat. tenang sangat. happy sangat. enjoy sangat.
tak kecoh sangat. slowly sangat. sopan sangat. orang lain kata ada boipren,
bahagia hidup. tapi aku kata boipren tak ada, hidup tetap bahagia. jauh dari maksiat.
terima kasih ya Allah, engkau masih pelihara diri ini. hai bakal suami, saya tunggu awak ni.
*lambai tangan*

bila dah yakin diri sudah kenyang, sue sambung kerja. gua balik. sebelum balik, sue
suruh pergi beli Rotiboy. haha nasib baik tak sesat. kelakar ah weh dalam ecm boleh
sesat. gua beli satu. eh eh sedaknya! menyesal beli satu. tak puas. nafsu lagi astagfirullah.
thanks sue sebab memperkenalkan rotiboy. sedak sedak.

tunggu abah ambik dekat Zenith. gua berdiri dekat tepi tepi tu apakehal entah
mat bangla tengok tengok je gua. macam hensem. bangla buat jelah cara bangla
mat bangla woi. lama jugak dalam setengah jam gua berdiri dekat situ dalam hati
ya Allah cepat lah abah cepat lah abah, mat bangla tu still menengok lagi baling taik ayam
karang baru tahu. 

Abah sampai cepat cepat gua masuk dalam kereta. takut. frusted je tengok muka
mat bangla tu. memang kuli batak betul. haih. k sekian. assalamualaikum. LOL



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)