Ini bukan entry basi mahupun berkulat.




Assalamualaikum. hey ada orang tak ni? ehem k semalam punya semalam bersamaan
dua hari berturut-turutan bertarikh 11/2 dan 12/2 bersamaan hari sabtu serta ahad
gua hadiri wedding cousin gua dekat Subang Jaya, K. Lumpur. mengikut perkiraan gua,
KL sangatlah sesak dengan kereta bersusun cam jari di tangan haih gua bersyukur kot
stay dekat kuantan yang aman lagi makmur ini. haha tetiba je en.

tapi yang paling best lama gila tak pergi KL boleh pulak sesat. inesen. normal k.

jadi bertolak pagi sabtu tu sebelum subuh akak balik kuantan dalam pukul empat pagi
siap siap terus bertolak. sebelum subuh kot. bapak awal. abah solat subuh pun
dekat RNR Temerloh. semangat nak sampai awal. 

blablabla akak dengan adik kiri kanan tidur. gua berborak dengan umi abah. haha
padahal selalu je jumpa kot. annoying.

sampai KL dalam 11 something cenggitu lah pusing pusing sesat lagi.. sekian hal.
tak sangka gua tengah tengah kotaraya Kuala Lumpur tu ada plaza tol jugak. k jakun k.


so wedding hari sabtu tu buat dekat Institusi Integriti, Jalan Duta dan gua macam
wow! gaun pengantin perempuan awesome gila. gua sebelah pengantin lelaki.
sepupu gua tu. ahaks. lepas lalu red carpet bagai makan bergambar. selesai.

gua tak suka catering dekat situ. hancur tahu hancur. serupa tek ayam. hmm..

tapi gua suka. gift dia bagi ferrero rocher tiga biji dalam bekas kaca cantik gila yuu know.
gila. mana kaya en. dah lah banyak kot. k nanti gua kawin en en bagi ferrero rocher
sploh biji sorang. ahaks. entah laku lagi tak ferrero rocher waktu zaman aku kawin
nanti. entah entah baling anjing pun, anjing mengelak je. shoo kewl.


seriusli ferero rocher sangat best. kan best tiap kali pergi wedding dapat ferrero rocher.
serius k best. tumbs upsss! (Y)

catering belah perempuan hmm 2/10 gua kasi. tak best. dah lah service dia down
tersangat lah sangat. cam ramai je en gua tengok busy benau. lauk pun tak sedappp
hey memang gua bengang lah en. nazmi, lu sama rasa dengan gua en en. 

rasa nak kasi tapak kaki dekat catering semua tu. k majlis orang. aku faham.


laik this weh. muka sorang sorang macam mintak penampar. inesen muka.

baju gua cantik wuwu. kelihatan sedikit kurus ye walaupun pada hakikatnya gua
dah gemukss tapi akibat metabolism dalam diri sentiasa meninggi, makanya jadilah
begini. 

balik dari dewan lepak lepak rumah ayah teh dekat Subang blablabla malam
tidur dekat homestay. ok homestay dekat situ sangat selesa dan cantik.
muat untuk lima keluarga. bilik pun besau. yang penting ada astro beyond sampai
jadi biol dalam kurungan lah sangat.


hari ahad pulak 12/2 wedding dekat rumah sepupu gua. pengantin lelaki lah.
k sangat lah ohsem. gaun lagi. dah lah cantik gila kot. ah tetiba teringin nak pakai.
ahaks.

dah siap majlis dalam pukul 4 petang tu salam semua terus bertolak balik.
esok nya umi kerja so balik pun on the spot. tapi catering dekat rumah sepupu gua ni
best! memang tumbs up lah untuk catering ni. dah lah lauk best. cool.

yang paling bestnya, waktu onetheway nak balik abah berhenti dekat RNR Gambang
untuk solat, makan jap. then gua terserempak dengan Ustaz Don Daniyal tu.
Ya Allah speechlessnya.. dia parking sebelah kereta bapak gua je. LOL.
bodyguard kiri kanan dan gua rasa Ustaz Don sangat hensem diluar. putih gilak.

k sekian. malas nak ceghita. disini gua lampirkan sedikit gambar untuk tatapan matamu..






nota kaki 1: entah kenapa, setiap kali aku terpandang kau, aku makin suka penampilan
kau. cara kau berpakaian. cara kau bercakap. semua seperti berprotokol. tapi tak
mungkin aku jatuh hati pada kau. tak mungkin. sangat tak mungkin. aku terasa kau
seakan memandang aku tapi aku tak suka syok sendiri. perasan. tapi aku damba kan lelaki
sepertimu untuk menjadi imamku suatu hari nanti. insyaAllah. di mata aku, kau 
terlalu sempurna. berbeza dengan aku. macam langit dengan bumi. sangat mustahil
aku dapat jatuh hati dengan kau sebab hati aku selamanya tersimpan untuk dia.

nota kaki 2: dan untuk kau, entah kenapa aku tak seteruja dulu untuk rebut hati
kau semula. perasan itu seakan hilang ditelan masa. aku tak nak terlalu berharap
dengan apa yang belum ada dalam genggaman aku. takut nanti aku kecewa.
aku tak perlu kan lelaki dalam hidup aku sekarang ni. sampai masa, ada jodoh,
adalah. insyaAllah. aku harap kau jodoh aku. dan aku berharap sangat. tak
mungkin aku dapat cinta lelaki lain sama macam aku terlalu cintakan kau.
aku harap kau pun sama macam aku. SH

Assalamualaikum..




Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)