ini bukan soal cinta.




assalamualaikum dan hai dunia.. *lambai-lambai tangan* Ya Allah! Ya Allah! Ya Allah!
Aqilalala apehal engkooooo tomeyh tomeyh cangat hakoooo wase nak tampooo jeeee.
Haha ayat nak bangang je rempitzzss. ini budak sejak azali pendek kata sejak dari 
lahir comel sebegitu rupa. budak kecil comel buat jelir lidah cenggini, tak rasa pape
pun tapi kalau budak-besooo-tak-berapa-nak-comel jelir lidah bajet angelina jolie
muntot itik, rasa nak kasi lempang enamplohsaat. ahaks. alaaaa tomeyh tomeyh ye.

ini entry bukan nak ceghita pasal budak comel lima tahun ni. kalau aku dapek anak
se-comel ni en en, sumpah aku jaga elok-elok. nanti tak pasal pasal mat bangla
buat larikkkkkk! ehee kesitu pula merapu.. *tampooo pipi kanan kiri*

ikut perancangan esok, pergi sekolah-isi form LCCI-jumpa cikgu-lepakss lepakss.
okay esok nak relaks kan minda. sekarang semua busy kerja. jumpa pun kena
buat temu dan janji eh janji dulu baru ketemu. ehem. ekceli pergi sekolah esok
bukan setakat nak isi form LCCI tu je, banyak nak tanya cikgu pasal UPU itu ini
course itu ini macam macam.

eh eh eh saya en dah siap kemaskini yang UPU tu. haritu check apabenda yang saya
layak, course apa yang saya layak ambik, U mana yang patut saya ambik dan
apakejadahnya telah pun saya siap kemaskini kan. jawapan saya muktamad!
bidang apa yang saya minat, alhamdulillah course yang saya minat tu saya layak
ambik. dengan harapan semoga perjalanan masa depan saya nanti dipermudahkan. 
amin ya robbal alamin. lepastu en baki kemaskini dah tinggal zero jah oii. ahakz.

tapi semalam saya chat dengan teman se-facebook saya. dia cakap dia nak ambik
Art & design. dia cakap lagi art & design ada banyak cabang. ohemmgee, dia pengaruhi
saya dari dalam ni.. ulang tayang DALAM NIIIII! Ya Allah, tergugat minat saya
terhadap akaun. walaupun pada hakikatnya dia tak lah pengaruhi saya pun tapi
cara dia kasi penerangan tu buat saya seakan-akan tergugat. sedikit sebanyak
saya terpengaruh! Eeeee, tak suka ah cemni. adoi.


iklan cap ibu dan anak. haha dia penghibur hati saya. alhamdulillah kami sehaluan.
acap kali saya dengar, "Eh anak ke ni?". dah lali. saya tahu saya dah habis sekolah.
ehem umi, nak kawin! gatai nau.. akak dah pesan, jangan langkah bendul. k..


ada lah si polan bin si polan ni, dia ni terlalu obses nak masuk U sampaikan dia
tak mintak pun politeknik and etc. bagi dia ni, 


"apa barang minta poli. weh, aku cerdik lah. aku comfirm aku akan masuk U."

eh eh boleh tahan angin engkoooo eh? bagi dia, poli ni serendah-rendahnya dan
tak layak lah untuk dia yang cerdik lah sangat tu. dia tak tahu ramai orang tak
bernasib baik keluar dari U nanti menganggur dua tiga tahun baru dapat kerja.
bajet sangat nak masuk U. akhirnya, tak dapat pape last last mati beragan lah engkooo.


eh eh, ini bukan bajet namanya, tapi sombong. SOMBONG TAHU TAK!

benci betul hakoooo dengan orang cenggini. biasanya orang cemni lah Allah tunjuk dulu.
jangan tanam sikap sombong tu dalam diri. tak kemananya hidup engkoo tu nanti.

tukar topik..

sekarang budak UIA tengah cuti sem seminggu. so cayew windu nak tengok mukooo
abam jijoe klon randy pangalila cayew ituw. ahaks. gediknyaaaa hakoooo rempitsszz!
tapi en, saya suka tengok dia si katik-katik sekalian itu main bola waktu petang.
sepak-sepak lepastu bola naik atas bumbung. oloh oloh so sweet lah katik's. heee.

gediknya saya? kesah pulak saya. ahahaha. saya gedik sendiri. saya tak berani
nak gedik gedik dengan orang lain. eh faham tak ni?

assalamualaikum..


eh bulu mata tuu bulu mata tuu. assalamualaikum sekali lagi..



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)